Skip to main content
Vraag

authenticator - app

  • 26 mei 2024
  • 1 reactie
  • 959 Bekeken

-

This topic has been closed for comments

1 reactie

Martin
  • 33550 reacties
  • 26 mei 2024

Je zou kunnen proberen door de authenticator-app terug even te installeren, dan kan je de authentication methode deactiveren voor MyProximus als volgt:

 

Als je MFA stopzet, volstaan je gebruikersnaam en wachtwoord om je aan te melden bij MyProximus.
Wil je een andere authenticator-app gebruiken? Dan moet je eerst de bestaande MFA stopzetten. Daarna stel je het opnieuw in met de nieuwe authenticator-app.

Ga als volgt te werk om MFA te stoppen voor MyProximus:

  1. Klik, op een computer of smartphone, op onderstaande knop en meld je aan op MyProximus.
    Bekijk je account
  2. Open je Google of Microsoft Authenticator  app en voer de code in.
  3. Scrol naar beneden tot je Inloggen met multifactorauthenticatie ziet.
  4. Klik op Deactiveer multifactorverificatie en volg de stappen om de authenticator-procedure uit te schakelen.
  5. Vanaf nu kun je aanmelden met enkel je gebruikersnaam en wachtwoord of een andere authenticator-app instellen.

Opmerking: MFA wijzigen of opzeggen voor MyProximus Enterprise is enkel mogelijk door tussenkomst van de Digital Access Owner.