Skip to main content

diensten heractivatie

  • 23 May 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Beste ,

 

er word steeds beloofd dat door de fout van proximus medewerker die te vroeg tijdig mijn diensten heeft geannuleerd zit ik nu al 2 dagen zonder tv en internet …

 

wegens scheiding hadden ik via mailing aangevraagd dat mij annulatie pas actief wordt geplaatst na activatie van de producten van mijn ex

 

maar die deactivatie was de dag zelf al actief gezet na meer dan 20 telefoontjes zit ik nog steeds zonder mij diensten en er werd mij ook beloofd dat ze terug actief zouden geplaatst worden 2U daarna lieten ze weten 4u dan 24u daarna 48 u daarna terug 4u en zo blijven we gaan …

 

je zou beginnen twijfelen dat ze zelf ni weten hoe proximus werkt ik geef ze tot morgen ochtend andere stap ik ook over naar een provider … 

 

ik ben echt niet happy met deze situatie en dit door een fout van hunzelf e en wij maar betalen … 

5 reacties

@David VDB 

Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken om u hierbij verder te helpen en meer informatie te kunnen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of iets nog wilt verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste martin ,

 

ze beloven al 2 dagen dat terug geactiveerd ga  zijn veel vertrouwen heb ik alvast niet meer hoor …zoals jij al stuurt pas morgen dus terug een dag extra … 

Ingevuld …

Reputatie 7
Badge +3

@David VDB  Ik heb je lopend dossier 54594864 geescaleerd. Onze excuses

Dus geen oplossing ? Ale bedankt 

Reageer