Skip to main content

De app Pickx werkt niet op mijn Ipad. Wanneer ik inlog blijft het wit lintje maar ronddraaien. Bij proximus zeggen ze dat de nieuwe app te zwaar is voor mijn Ipad. Ik gebruik Ios 17.5

Is het de PickxNew-app die je geinstallerd hebt mss, want als je nog niet op het nieuwe TV-platform overgeschakeld werd zou dit de reden kunnen zijn!

Is het de PickxNew-app die je geinstallerd hebt mss, want als je nog niet op het nieuwe TV-platform overgeschakeld werd zou dit de reden kunnen zijn!

@Martin Denk nog niet op het nieuwe TV-platform overgeschakeld, zoals bij mij. Blijft ook ronddraaien bij mij en oude Pickx blijft gewoon. Ligt niet aan de IOS die staat op 15.0, zie onderstaand, hetzelfde als de gewone Pickx. 

Louter ter bijkomende info:

Blijkbaar zijn er wel nog problemen met “Pickx/New” op de ipad zelfs al ben je reeds gemigreerd naar het nieuwe TV- platform zie Frans forum »» Probleme nouvelle appli Pickx sur Ipad | PX Fr Forum

@PatjeW 

Je kan wel via een ander toestel gebruik maken van de nieuwe pickx app?

Geert

@PatjeW

Je kan wel via een ander toestel gebruik maken van de nieuwe pickx app?

Geert

@GeertC . Zit met hetzelfde en heb alleen maar een iPhone en iPad. Zet de Pickx app alleen op mijn iPad. Dus een ander toestel is helaas geen optie 🤔 Frans forum kan ik helaas niet lezen, dus weet niet wat het probleem is. Heb volle vertrouwen in PX dat dit zo vlug mogelijk op gelost gaat worden 😉

@Antoon1 heb je al de pickx app geprobeerd op je iPhone?

@Martin Sorry voor het late antwoord. Deze morgen de nieuwe Pickx app op de iPhone gezet. Geen resultaat, hetzelfde als op de iPad. Draaien en niet opstarten. Heb afbeeldingen van de instellingen bij gedaan van de goed werkende Pickx app, onderste, en de nieuwe Pickx app. Verschillen zijn te groot. Veel werk aan de winkel voor Proximus 🤔😉🚐

@Antoon1 

ben je wel zeker dat je al naar het nieuw TV-platform gemigreerd werd?

Mss kan een PX-Moderator dit voor u even checken.

@Antoon1

ben je wel zeker dat je al naar het nieuw TV-platform gemigreerd werd?

Mss kan een PX-Moderator dit voor u even checken.

@Martin Denk het niet. Heb ook nog steeds de V5 harde schijf en de V5C. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft. En als ik naar mijn 2 📺  kijk zie ik geen verandering van de Lay-out Pickx TV. Maar zoals je zegt misschien kan iemand van Proximus dit voor mij checken 🤔😉

Bij mij werkt het op mijn Iphone maar niet op mijn Ipad. Wat is mss?

als het over PickNew gaat 

zou het met de toegangscode op een iPad kunnen te maken hebben ( toegangscode op de iPad - Apple Support ) 

zoals beschreven op het »----> FR forum 

vertaalt uit het Fr Forum:

Dus als je geen vergrendelingscode op de iPad hebt, verklaart dat waarom het op de iPhone werkt en niet op de iPad. In dit geval is het essentieel om er een te configureren

@Antoon1 

vermits je een v5 decoder gebruikt, zal je sowieso nog de voorgaande software hebben voor de digitale tv.

de nieuwe tv software wordt momenteel uitgerold bij de klanten die gebruik maken van een android decoder of een compacte versie hiervan.

je zal dus momenteel nog geen gebruik kunnen maken van de nieuwe pickx app.

de ‘andere’ pickx app, werkt deze wel goed op je iPad?

Geert

@Antoon1

vermits je een v5 decoder gebruikt, zal je sowieso nog de voorgaande software hebben voor de digitale tv.

de nieuwe tv software wordt momenteel uitgerold bij de klanten die gebruik maken van een android decoder of een compacte versie hiervan.

je zal dus momenteel nog geen gebruik kunnen maken van de nieuwe pickx app.

de ‘andere’ pickx app, werkt deze wel goed op je iPad?

Geert

@GeertC  Bedankt. De normale Pickx app werkt goed op mijn iPad en ook van mijn vrouw. Hoop toch rap op de nieuwe. Is zoals ik kan zien in de App Store in de trent van Telenet TV en ZiggoGo app. Veel overzichtelijker, maar ja dan moeten mijn v5 decoders het rap begeven 😉🚐

Kan het probleem met het niet functioneren van de app te maken hebben met de grootte van het werkgeheugen van de ipad?

werk je met een vergrendelingcode op je iPad? zoals uitgelegd hier

Kan het probleem met het niet functioneren van de app te maken hebben met de grootte van het werkgeheugen van de ipad?

@PatjeW Denk het niet. Alles werkt, VTMGO, Telenet TV, ZiggoGo enz. Behalve de nieuwe Pickx app die doet niets. Dus 1+1=2. Niet denken dat het aan de iPad ligt. Het is PX die moet zorgen dat het werkt 🤔😉

Reageer