Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
BesteMijn pensioen nadert en door mijn werkgever wordt mijn gsm-nummer dan overgezet naar een persoonlijk Pay&go abonnement. Wil ik iets anders, dan moet ik dit daarna aanpassen.Dat zijn blijkbaar de afspraken tussen Proximus en mij' werkgever.Wordt ik nu beschouwd als een nieuw abonnement of nieuwe klant ? Ik wil graag overgaan naar unlimited met een 15€ promo voor 6 maanden. Heb ik recht op die promo van 180€ in dit geval of niet ? Moet ik dan eerst naar en andere provider?
Hallo beste, Hie kan ik een vergoeding krijgen aangezien wik 1 week zonder tv/internet hebben gezeten sinds vandaag terug in orde. Wij hebben extra gsmkosten gemaakt omwille van gebruik mobiele hotspot. Als ook heb ik geen werk voor mijn eigen bedrijf kunnen verrichten. De kinderen hebben hun huiswerk ook niet kunnen maken. Wij willen een financiële tegemoetkoming ontvangen aangezien wij geen gebruik maken van de betalende zenders pakketten en hier ook nooit naar kijken.Afwachtend op u andwoord Groeten, Tom haeseldonckx
ik krijg de volgende melding, op outlook kan ik wel de mails van proximus zien
Als ik in my proximus app kijk dan zie ik mijn Norton activatiecode . Wanneer ik deze software wil downloaden dan krijg ik steeds de boodschap : activatiecode is aan een ander proximus account toegewezen. Meld je aan met dit account. Heb reeds norton reeeds gecontacteerd en mijn gebruikersaccount is correct verbonden met deze activatiecode.Wie kan mij daarmee helpen ?? Volgens mij is mijn proximus account niet gekoppeld aan mijn norton account.
Beste mensen van Proximus en anderen, Ik weet het reeds een tijdje, maar ik heb er meer en meer last van: mijn telefoonnummer werd gespoofd (voor de leken: anderen die zogezegd bellen alsof met mijn nummer bellen). Ik heb reeds eea opgezocht en heb hierbij begrepen dat Proximus er héél weinig aan kan doen. Voor de volledigheid diende ik alvast klacht in bij de politie. Hoewel zij meteen aangaven niets te kunnen doen, stelt me dit gerust: als er iets frauduleus zou gebeuren met mijn nummer telefoonnummer, heb ik reeds bewijs dat ik klacht heb ingediend. Echter wou ik toch even informeren of Proximus ook een nota kan maken in mijn klantendossier hiervan? Of raden jullie alsnog na een ander telefoonnummer aan te vragen?
Op 10febr krijgen we een 1ste technieker over de vloer ivm probleem dat de internetconnectie wegvalt op de modem na werken voor aanleg van fibernetwerk. Technieker meldt ons dat hij het probleem niet kan oplossen en plant een afspraak voor een lasser in om de buitenkabel na te zien. Ondertussen wordt ook onze bbox 3 vervangen door een Internet box.Op de dag van afspraak met de lasser hebben we niemand gezien. Onderbrekingen zijn de voorbije weken raar maar waar ook zeldzamer geworden (van om de 15min naar 1x/dag).Bij een opvolggesprek met een Proximus-medewerker werd er dus logischerwijs melding gemaakt dat het systeem nog steeds niet opnieuw voor 100% werkt. Probleem is veel minder opvallend maar er zijn nog momenten waarop de verbinding wegvalt voor enkele seconden tot minuten terwijl dat de voorbije 5,5jaar nooit gebeurde.Op 28febr komt een 2de technieker langs. Die installeert een Wifi-booster tussen de modem en tv (via kabel naar de modem waar voorheen onze tv op aangesloten was).
Ik ben reeds meer dan 20 jaar klant bij proximus. Enkele weken kwamen techniekers fiber van buiten aansluiten in mijn kelder.Vandaag kwam een technieker om fiber aan te sluiten aan de modem. Mijn modem staat in de living. Hij wilde mijn modem in de kelder plaatsen en vertikte het om de ethernet kabel door te trekken naar mijn living. Ik zal.mijn electricien moeten inschakelen om een ethernet kabel van de kelder naar mijn modem in de living te leggen.De technieker stond mij blaaskes wijs te maken om zijn werk niet te moeten doen.Is dat de dienstverlening van Proximus?
Ik ben die customer suport van proximus echt zo beu als iets he. Dat is bijna maandelijks dat we hier problemen hebben met wifi, en elke keer opnieuw, het eerste dat ze doen is diene router resetten. Ik ben zelf een IT’er, en ik weet dat een reset soms kan helpen, maar elke keer vraag ik om het niet te doen zodat ik dit zelf kan doen of omdat ik het net zelf heb gedaan en elke keer opnieuw doen ze het toch zonder het zelfs eerst te vragen of het okee is dat ze dat doen, ik ben hunne zever op dat vlak echt zo beu als iets. Hoe moeilijk is het om eerst eens te vragen of het goed is dat ze die stap zetten.
Is er een manier om te weten of ik hiervoor in aanmerking kom ? Ik heb momenteel het gewone sociaal tarief maar dit zou voordeliger zijn natuurlijk . Tot nu nog geen brief gehad .
Hallo,Wat is er aan de hand met webmail? Kan niets meer verzenden (steeds onverwachte fout)Nog mensen met deze problemen?Grt
Hoi Sinds vandaag een nieuwe decoder, na veel foutmeldingen aan de praat gekregen. Alleen wil ik nog de infobalk bij veranderen van zender afzetten. Ik vind het hinderlijk dat deze zolang zichtbaar blijft.Ik heb het zelf niet gevonden. Bedankt
BesteIk heb geen ontvangst op veel plaatsen in het dorp, waaronder op mijn werk.Vaak mis ik daarom belangrijke oproepen.Collega’s en klanten klagen hier ook elke dag over.Waar kan ik dit melden? Moet ik ergens een klacht indienen?Met vriendelijke groetenLien VGh
Ik heb 2 tv boxen. Hoe kan ik zien welke tv box gehuurd is en welke aangekocht is van de 2.
Beste, Wij zijn al klant nog voor "Proximus" een ding was. Hebben wij als trouwe klant recht op een getrouwheidskorting? U vindt mijn klantennummer terug op mijn profiel. Alvast bedankt,Niels
Beste, Op 2/01/2024 kwam er een technicus langs om een nieuwe installatie voor internet en televisie te regelen. Tijdens bezoek blijkt echter dat de koperkabel defect is en vervangen dient te worden, wat ook gedaan wordt op 11/01. De 11e januari kan er echter geen installatie gedaan worden want er mankeert iets aan een centrale verbinding in de straat? Hierdoor wordt installatie uitgesteld naar 8 februari. Die dag komt er echter geen technicus opdagen om de installatie te voltooien. Na chatten en bellen met de proximus helpdesk wordt er een volgende afspraak ingepland één maand later (!) op 5/3 om dan net hetzelfde tegen te komen, namelijk een technicus die nergens te bespeuren is op de desbetreffende dag… Op dit moment heb ik op twee maanden tijd al 4x verlof opgenomen om thuis te zijn voor de installatie om dan tot op heden nog steeds geen installatie te hebben, en dus geen wifi of televisie. Dit is toch echt met mensen hun voeten spelen? Jammer dat klanten op een dergelijke manier b
Heb een v5 compact decoder en na mijn verlof heb ik nu geen geluid meer op mijn Samsung tv.Geluid getest via interne zelfdiagnose op tv en dat is blijkbaar in orde.Geluid staat gewoon op stereo ingesteld.Boot gedaan van decoder. Resultaat blijft hetzelfde.Nieuwe hdmi kabel geplaatst maar nog altijd geen geluid.Modem ook gereset, niets helpt.Iemand enig idee ? Heb hier alle items eens onder de loupe genomen en alles uitgeprobeerd …Zou de decoder moeten vervangen worden ?
Verleden maandag kwam ik thuis en zag mannen een zwart kastje plaatsen op mijn gevel. Hiervoor werden ook gaten geboord in de gevel op een manier die mij totaal niet bevalt. Toen ik om uitleg vroeg konden ze enkel in gebrekkelijk frans antwoorden dat dit ging om de installatie van internet, dan van Fiber, dan dat ik zogezegd die installatie gevraagd had. Het kastje is van Proximus. Ik had de indruk dat die mannen zelf niet op de hoogte waren van wat ze eigenlijk aan het installeren waren. Ik werd nooit gecontacteerd en op voorhand verwittigd of gevraagd of die installatie kon gebeuren. Ik vind dat totaal respectloos dat men zo maar in de gevel van de mensen gaat boren en dan nog zo'n lelijk ding op de voorgevel plaatst en een lelijke kabel over de gevel laat lopen zonder de eigenaars op de hoogte te stellen. Waarom werden wij hiervoor niet gecontacteerd ? Ik vind deze manier van werken totaal respectloos. Ik ben geen klant van Proximus en zal dat ook nooit worden wanneer ik deze werkwi
Hallo,Ik heb sinds vandaag mijn oude tv box vervangen door een V7 versie.Probleem: zender tlc vind ik nergens meer terug.Probleem: normaal zou ik alle opgenomen programma's van mijn vorige tv box terug kunnen zien. Als ik op kijken druk, vermeld hij dat deze niet kan bekeken worden wegens de zender niet meer in mij abonnement zit (nogtans programma van vtm enzo) Hoe op te lossen? Mvg
Hallo ik contacteer jullie uit naam van mijn moeder - alleenwonende 83 jarige - zij zit nu al 3 weken zonder telefoon, internet en tv. In maart gaat ze verhuizen en ze heeft enkele weken geleden hiervoor het nodige gedaan, de afspraak met technieker om op de dag van verhuis 9/3/24, op het nieuwe adres aan te sluiten, werd vanwege Proximus per mail bevestigd alsook dat op die dag de lijn overgezet wordt.Op maandag 29/1 was er plots geen signaal meer op het huidige(oude) adres, 10-tallen telefoons naar klantendienst, van het kastje-naar-de-muur, maar tot nu toe geen oplossing. Dan weer zegt men dat de lijn is in orde, dan zoekt men een technieker om langs te komen - maar nog geen technieker gezien - dan zegt men dat de verhuis te vroeg is doorgevoerd en terug ongedaan moet gemaakt worden, dat zou dan 8 dagen duren, dan wordt dat weer tegengesproken.... Steeds zegt men terug te bellen maar dit gebeurt nooit. Zij heeft van complete wanhoop al een plaatselijke elektricien laten komen om de
HiIk heb wel wat vraagjes over de Android TV decoder, ook gekend onder de V7. Als een van de gelukkigen onder ons heb ik zo’n decoder mogen ontvangen. Echter loopt er wel een en het ander mis met deze decoders en is het zoeken en verkrijgen van informatie niet altijd even eenvoudig.Eerst even 2 algemene vragen:Is er een publieke roadmap van de (toekomstige) ontwikkeling van de V7 decoder beschikbaar? Is er een publieke buglist beschikbaar?Zo niet, is het eventueel een idee dit wel publiek te maken.Wat informatie kan heel wat frustratie voorkomen...Nu wat specifieke vragen:Zullen we ooit terug toegang krijgen tot onze lange termijn opnames via de decoder? Zullen we opnames ooit terug langer kunnen bewaren dan 60 dagen via de decoder? Zullen we ooit terug de zendervolgorde zelf kunnen aanpassen? Zullen we zonder TV Replay+ gepauzeerd live programma’s ooit terug kunnen doorspoelen? Zullen we zonder TV Replay+ in heropgevraagde programma's ooit terug kunnen terugspoelen (dus niet doorspoel
Even korte situatieschets: ik ben de externe IT-er voor een middelgroot advocatenkantoor. Na klachten rond de internetsnelhied na een ‘optimailsering’ van het abonnement kreeg het kantoor zonder verder uitleg een internet box opgestuur ter vervanging van een BBox 3. Ik kom me moeilijk voostellen dat dit de snelheid ten goede zou komen, maar soit. Het ding aangeloten na contact met klantendienst, die me verzekerde dat dit plug en play was. Juist. synchroniseert netjes, geen internet… In totaal een drietal uur aan de lijn gehangen met verschillende medewerkers, ent na veel gedoe toch internet aan de praat gekregen. Fijn dacht ik, we zijn er bijna! De Bizz EXPERT (!!!) kon mij op de eenvoudige vraag hoe je een fixed IP op de wan-poort van de achterliggende firewall voor elkaar krijgt geen antwoord geven. We zijn 24 uur verder; de achterliggende telefooncentrale draait half, het internet is uiteraard geen meter sneller, er was mij om 12 uur een call beloofd van de guru van de bizz-experts
Jullie zijn vorige vrijdag fiber komen installeren ik heb een nieuwe internet box en een nieuwe wifi-booster ontvangenmoet ik de oude b-box 3 terugsturen? moet ik de oude wifi-booster terugsturen? zo ja, kan u me hierover ‘labels’ sturen via e-mail aub.?
Beste, Heb juist mijn eerste rekening gekregen na de omschakeling naar fiber.Nu zie ik dat de wifi booster in rekening wordt gebracht. Ik heb daar zelf niet om gevraagd de technieker heeft deze geplaatst. Omdat hij de fiber niet recht door de gang naar de woonkamer wilde plaatsen en deze heeft geplaatst in de eetkamer. De rede was is te moeilijk want fiber kabel gaat snel stuk. Maar wordt dan op het straat wel 3 huizen verder aangesloten. Terwijl hij de kabel door de gevel heeft gedaan onder de aftakdoos op mijn gevel tussen nr 11 en 13.Heb hem dat ook direct gezegd. Dat ik dat niet logisch vond want dan had hij het evengoed door de gang kunnen doen want dat was dichter bij de gevel van nr 17.Ik vindt niet dat wij dan als klant daar extra maandelijks voor moeten bijbetalen.Omdat de technieker zijn eigen zin heeft gedaan.
Ik wil graag mijn huidige flex pack internet+tv wijzigen naar internet+mobiel.Kan ik dit online via my proximus doen?
Beste,Ik ben al meer dan 30 jaar trouwe klant van PX. Eind maart verloopt mijn getrouwheidskorting.Ook stel ik vast dat er andere klanten zijn die meer korting krijgen dan ik. Kunnen jullie mijn korting verlengen en in positieve zin aanpassen?Alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.