Skip to main content
Vraag

Na de overname internet werkt niet

  • 28 May 2024
  • 8 reacties
  • 63 Bekeken

Goedemorgen

Ik heb  op 18.05 aanvraag tot overname van mijn naam naar mijn moeder naam gestuurd. 

Op 22.05 heeft een sms gekregen dat volgende rekening op haar naam gaat zijn.

En sinds deze sms we hebben geen internet. Alle laptops, gsm, niemand ziet niet netwerk.

Ik  ben naar proximus winkel geweest, ik heb proximus chat gecontacteerd, ik heb een gesprek via gsm met technieker gehad, maar steeds geen internet. Ja, allemaal zo vriendelijk maar geen internet.

En vrouw tijdens gesprek zei dat technieker gaat mij bezoeken volgende mandaag maar als het mijn fout is, dat ik moet betalen.

Momenteel ik voelt dat ik heb een foutje gemaakt met proximus als mijn internet provider.

Hoe kan ik van thuis werken??? Vreselijk.  

 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Alinshik  De overname is rond en alle producten staan op Olena. Normaal zou alles moeten werken. Is de modem al eens herstart?

Ja. Modem is al herstart.

Maar niets werkt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alinshik 

er zal volgende week maandag  03/06 een technicus langskomen zie ik.

Ik heb opnieuw alles laten doorstromen, heb je nu draadloos internet op het Proximus Home netwerk.

 

Geert

@Alinshik

er zal volgende week maandag  03/06 een technicus langskomen zie ik.

Ik heb opnieuw alles laten doorstromen, heb je nu draadloos internet op het Proximus Home netwerk.

 

Geert

ik zie netwerk proximus maar het is een beetje andere naam dat het vroeg was. Ik heb verbinding maken geprobeerd maar ik denk antwoord is ook andere. Of niet? Hoe kan ik om details te weten?

En ook er is probleem, ik zie gegevens over WiFI niet in producten (in proximus app) .

 

 

 

Denk ik moet ergens soms activatie code invullen en denk je moet deze code naar mij sturen.

 

Hoe kan ik vind een netwerknaam en wifi-wachtwoord ?

 

 

FYI: Naam en wachtwoord van het wifi-netwerk | Proximus

Reageer