Skip to main content

Beste,

proximus heeft op onze oprit fiber aangelegd, echter dit heeft gezorgd voor een kleine verzakking op de plaats waar ze de oprit openlegden (tegen het huis/garagepoort). Graag hadden wij dat deze diensten dit oplossen.

mvg

tania *****

*******

@taniama

  • ter info: hiervoor kun je de dienst werven aanspreken 
    080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL)  
    Algemeen nr: werven 080014551
    of via helpdesk.werven.vla@proximus.com
    of 0800 14 551 Proximus infrastructuur en werken infra@proximus.com  (bv Klachten herbestrating)
  • PS: PX medewerkers komen hier pas morgen terug langs.
  • Best geen privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel.
     In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
    Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@taniama 

ik heb je adresgegevens omwille van privacy verwijderd

je klantgegevens heb ik gevonden

hebben jullie de dienst werven ook gecontacteerd?

De betrokken dienst is gecontacteerd met vraag om het nodige te doen.

mvg

Tina


@taniama 

onze technische dienst geeft aan dat proximus er niet heeft gewerkt

wel deze firma:  “Wyre - netaanleg Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen 015 66 66 66 Vraag naar de dienst Netaanleg”

hopelijk vind je daar snel gehoor.

Groeten

Tina


Reageer