Skip to main content

fiber aansluiting

  • 25 May 2024
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Vandaag kwam er iemand langs om fiber aan te sluiten. Na een uur is de installateur vertrokken met de melding dat het nog niet actief was maar binnen enkele uren de wifi in orde zou zijn. Hij zou nog terug bellen voor paswoord van wifi. Niks meer gehoord van hem dus Proximus gebeld. Krijg ik te horen dat installateur in de fout is gegaan en een andere persoon aan de lijn verteld dat er algemene panne is van de wifi in vlaanderen en dit pas maandag zou opgelost zijn. Nog mensen last gehad met fiber activatie? Wat mij vooral ook stoort is de verschillende uitleggen die je krijgt voor het probleem, als klant wil je gewoon een oplossing.

3 reacties

@Kedenot 

Omdat de PX moderatoren ( als ze maandag hier terug langskomen) de stand van zaken zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kedenot 

we sturen je vraag door naar de betrokken dienst.

Ik hoop op snel antwoord om je te informeren.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Kedenot 

het order is bij ons volledig doorgestroomd, en jouw fiber producten zouden nu actief moeten werken

kan je testen en bevestigen?

Groeten

tina

Reageer