Mijn moeder heeft al 3 jaar geen data in het buitenland (NL). Ze kan wel bellen, maar geen WhatsApp, geen sms, geen internet …
Gsm = Samsung
De roaming + andere instellingen staan aan, is allemaal in orde.
Ondertussen heeft ze ook al een nieuwe simkaart.
We hebben al verschillende keren telefonisch contact gehad, iedere keer was het in orde. Helaas tot op heden nog steeds niet in orde.
Gisteren zijn we speciaal naar Maastricht gereden om te testen. Zoals gedacht, nog steeds geen data. Ik heb 1u00 gebeld naar Proximus om het in orde te krijgen, heb een technieker aan de lijn gehad, ze hebben me laten wachten, dan gingen ze mij terugbellen,... ook niets meer gehoord. Ik heb nog via de chat bot iemand kunnen "spreken", zij zag dat ik contact heb gehad en ging de juiste medewerker doorsturen, ook hier weer helaas.
Is er iemand die mij kan helpen om deze blokkade weg te doen, bij de gsm van mijn moeder aub?