Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees
Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees
Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.
Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.
Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees
Neen, bij HLN zegt men dat ze melding kregen van Proximus dat mijn abonnement moest stopgezet worden (???)
Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Dag Geert. Dankjewel hiervoor, ik zal blij zijn als het opgelost is. Ik mis mijn digitale krant, en vond dit juist een meerwaarde aan mijn Proximus abo.
Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
@ Geert: bij HLN zeggen ze dat ik een GID code nodig heb (wat dat ook moge zijn ???)
FYI: Maandag kunnen de PX moderatoren je deze GID code bezorgen door ze bv toe te voegen in het veldje ‘Ticket’ in jouw → profielinstellingen
FYI: Maandag kunnen de PX moderatoren je deze GID code bezorgen door ze bv toe te voegen in het veldje ‘Ticket’ in jouw → profielinstellingen
Ok, bedankt voor de info!
Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.
Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Beste Antoon en Geert,
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.
Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.
Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.
Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws
Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.
Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.
Ik hou je op de hoogte.
Geert
Beste Antoon en Geert,
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.
Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.
Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.
Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws
Dag Pékula en Geert,
Bij mij werkt het nog steeds niet tot op heden.
Beste Geert en Pékula,
Het is zonet gelukt om in te loggen door het activatieproces opnieuw uit te voeren.
Bedankt iedereen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.