Ment Tv vanaf 1 mei

  • 18 April 2024
  • 12 reacties
  • 487 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Vanaf 1 mei wordt MENT TV in 2 aparte zenders verdeeld ..

MENT POP en MENT 55

Ment Pop blijft op het huidige kanaal van Ment

MENT 55 wordt niet aangeboden bij Proximus ...nieuwe zender op apart kanaal..reden waarom deze niet bij Proximus wordt aangeboden niet gekent

Ment 55 zal wel te bekijken zijn bij TELENET EN ORANGE ....

 

 

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Vanaf 1 mei wordt MENT TV in 2 aparte zenders verdeeld ..

MENT POP en MENT 55

Ment Pop blijft op het huidige kanaal van Ment

MENT 55 wordt niet aangeboden bij Proximus ...nieuwe zender op apart kanaal..reden waarom deze niet bij Proximus wordt aangeboden niet gekent

Ment 55 zal wel te bekijken zijn bij TELENET EN ORANGE ....

 

 

 

@Danny64 Zou best kunnen dat deze in het betaalpakket van Pickx komt om de verloren zenders op te vullen 🤔😉

Reputatie 4
Badge +1

MENT 55 wordt niet aangeboden bij Proximus ...nieuwe zender op apart kanaal..reden waarom deze niet bij Proximus wordt aangeboden niet gekent

omdat deze zender ook gestart is bij enkel telenet en de nieuwe zender ook exclusief bij telenet enkel zal te zien zijn in het begin, na enkele maanden of jaar zal dit ook bij andere providers komen als dat kanaal een succes heeft bij telenet en er veel vraag naar is bij andere providers.

Reputatie 2

In april was na het wegvallen van die BBC Entertainment bij Telenet al direct HGTV (Home & Garden TV) in de plaats gekomen, bij Proximus zal het nog een hélé lange tijd duren, ik ken ze maar al te goed, al sedert 2006. Voor er eens iets in de plaats komt, we moeten er niet te veel op hopen, nog geen HGTV gezien bij Proximus dus laat staan binnenkort dan die MENT 55. 

Maar toch voor wat we betalen elke maand zou het dan toch niet meer dan normaal zijn om deze zenders dan ook te gaan aanbieden, in plaats van af te wachten of te doen alsof er geen nieuwe zenders beschikbaar zijn, wij klanten van Proximus zijn beter op de hoogte van nieuwe zenders.

Timm CN

Reputatie 4
Badge +1

@Timm CN soms zijn zenders exclusief bij een provider voor bv een jaar en daarna kan een andere provider deze zender ook toevoegen, nu is HGTV een zender dat gedeeld wordt met ziggo in nederland, 

ment tv zat ook eerst een hele tijd enkel bij telenet, die zal er ook wel bijkomen na een tijdje.

het is gewoon beetje wachten voor sommige zenders, als proximus niet beslist voor die ment 55 in het Nederlands entertainment pakket te steken dat extra kost.

Waarom maken sommigen er toch zo een drama van?
Ik betaal voor 80 zenders (heb ze niet geteld) en kijk er zeker geen 20. Ment is daar niet bij, dus hoor (lees) je mij niet dat Ment55 er bij moet. PlattelandsTV kijk ik niet. TVE? Spaans versta ik niet.  Idem voor RAI en nog veel meer zenders waarvan de meeste slechts door een beperkt aantal wordt op gezet. En als ik persé de Poolse tv zien wil stap ik over naar Telenet. Zo simpel is het. Punt.

Reputatie 7
Badge +1

Waarom maken sommigen er toch zo een drama van?
Ik betaal voor 80 zenders (heb ze niet geteld) en kijk er zeker geen 20. Ment is daar niet bij, dus hoor (lees) je mij niet dat Ment55 er bij moet. PlattelandsTV kijk ik niet. TVE? Spaans versta ik niet.  Idem voor RAI en nog veel meer zenders waarvan de meeste slechts door een beperkt aantal wordt op gezet. En als ik persé de Poolse tv zien wil stap ik over naar Telenet. Zo simpel is het. Punt.

@Mutlie Wij maken daar geen drama van. Zo simpel is het ook weer niet. Sommige zenders, die bij Telenet en Orange, in het basispakket zitten moeten vindt ik ook bij PX in het basispakket zittten. Vindt ook dat het betaalde zenderpakket geïntegreerd moet worden in het basispakket, zodat iedere klant er van kan genieten 😉👍

Kijk Antoon, alles wat je koopt heeft een reden waarom je net dàt en daar aanschaft en niet iets anders kiest.
Het kan gaan over een krant die je politieke mening deelt, de salon die je past bij je behang, de auto die je genoeg binnenruimte biedt of zuinig is of juist snel. Alles is een compromis. Ook je tv pakket.
En daar tegenover staat ook een prijs. Meer zenders zal een hogere prijs betekenen. Simpel.
Wedden dat die hogere prijs ook veel reactie zal uitlokken (ongeacht meer zenders) ?
 

Bij Telenet is ook een goedkope tv optie met slecht 14 zenders.
Voor sommigen is dat ook genoeg.

Reputatie 4
Badge +1

Bij Telenet is ook een goedkope tv optie met slecht 14 zenders.
Voor sommigen is dat ook genoeg.

ik tel er zelf 21 bij het compact signaal aanbod, dat kost je enkel de kabel kost, jij spreekt waarschijnlijk van de app optie, iets wat ook niet iedereen wilt, 

mensen willen in hoofdzaak op hun tv kijken (toch de meeste die ik ken) en niet op zo een klein schermpje (dat ook slecht is voor de ogen).

De app werkt ook op een groot scherm, en dus ook op tv.
Ik verwees wel in hoofdzaak naar het aantal zenders.

Reputatie 2

Waarom maken sommigen er toch zo een drama van?
Ik betaal voor 80 zenders (heb ze niet geteld) en kijk er zeker geen 20. Ment is daar niet bij, dus hoor (lees) je mij niet dat Ment55 er bij moet. PlattelandsTV kijk ik niet. TVE? Spaans versta ik niet.  Idem voor RAI en nog veel meer zenders waarvan de meeste slechts door een beperkt aantal wordt op gezet. En als ik persé de Poolse tv zien wil stap ik over naar Telenet. Zo simpel is het. Punt.

@Mutlie Wij maken daar geen drama van. Zo simpel is het ook weer niet. Sommige zenders, die bij Telenet en Orange, in het basispakket zitten moeten vindt ik ook bij PX in het basispakket zittten. Vindt ook dat het betaalde zenderpakket geïntegreerd moet worden in het basispakket, zodat iedere klant er van kan genieten 😉👍

zou zo moeten zijn, maar Proximus, geld geld geld, je weet wel wat je iedere maand kwijt bent, weet het maar al te goed. Dure vogels als je t mij vraagt. en ik ben eerlijk en rechtuit en zo is het, en als er nog dit vinden! goedkoop is duurkoop is Proximus natuurlijk! Kan in deze tijden niet duur genoeg zijn om een telecom operator te steunen. Per klant €145,00 iedere maand. Eventueel test aankoop eens inschakelen, anders is het t einde van jaar misschien € 180 of €190 met dat duurder worden? Genoeg is genoeg. Ik verdien ook geen €500 of €1000 per maand meer.

Reputatie 2

Bij Telenet is ook een goedkope tv optie met slecht 14 zenders.
Voor sommigen is dat ook genoeg.

ik tel er zelf 21 bij het compact signaal aanbod, dat kost je enkel de kabel kost, jij spreekt waarschijnlijk van de app optie, iets wat ook niet iedereen wilt, 

mensen willen in hoofdzaak op hun tv kijken (toch de meeste die ik ken) en niet op zo een klein schermpje (dat ook slecht is voor de ogen).

Had het wel wat ander geweest als we eventueel VRT1 / VRT CANVAS / KETNET / VTM / VTM 2 / VTM3 / VTM 4 / VTM GOLD / VTM NONTSTOP 90s / LA UNE / TIPIK/ RTL TVI / AB3 / AB EXPLORE gewoon ontvangen via DVB zonder tussenkomt van tv Vlaanderen, want dankzij die konden we niet meer vrij kijken via dvb t naar de vrt en ik vind dat spijtig, ligt mij dvb t stickje mooi in het nachtkastje al jaren. Laat ze daar maar eens over discussiëren in het komende parlement dat de publieke en commericiële omroepen vrij te ontvangen zijn in Belgie via dvbt-2. Dat is toch zeker in Duistland en Frankrijk zo, dus laten we daar maar eens voorbeeld aan nemen.

Reputatie 4
Badge +1

@Timm CN de landen dat je vernoemt hebben gedubde films en series, die zijn niet interessant om op te nemen en te verdelen over internet, de uitzendrechten daarvoor zijn ook lager, 

de commerciële in België en Nederland zijn originele versies en kosten meer in uitzendrechten, en door deze te coderen en het uitzendgebied te verkleinen kost het de zender minder uitzendrechten voor series en films.

Reageer