Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Gisteren is mijn proximus-abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet en ben ik op een Prepaid-account gezet. Ik zou willen overgaan naar een andere provider maar ik krijgt dat mijn sim-kaart gedeactiveerd is. Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halenWe kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support. Jullie online support stuurt me gewoon door naar een proximus shop. Verder geen uitleg…Alvast dank voor jullie feedback,mvg,
Ik zie vandaag een verbruik van 6179 gb van 9216 gb in se my proximus app dit kan toch nooit juist zijn?
Ik betaal voor Flex S Fiber maar ik haal maar een normale (en soms trage) internetverbinding. Ik ben momenteel ontevreden en hoop dat dit kan verbeteren.
Hey all, Vandaag de overstap toch gedaan naar proximus. alle werkt, maar het internet is zeer zeer traag naar mijn gevoel. In de winkel hadden ze me maximaal 86 mbps beloofd met een minimum van 63. Maar deze avond een testje gedaan en ik heb max 22mbps en 9 a 10 up. Ik woon op een +-350 m van de kast.. nog iemand ervaring ermee? [img]https://www.speedtest.net/nl/result/16108990666.png[/img] [img]https://i.postimg.cc/J4KHpYyd/Schermafbeelding-2024-04-08-194320.png[/img]
Beste allen,Wie kan mij helpen juist meer dan een uur gechat met de klantendienst eerst gebeld met technische dienst, complete Kafka !Eergisteren heb ik een internet box/booster besteld. Zou gisteren geleverd worden, nu nog niets gehoord, geen enkel bericht van bPost.Volgens de technische dienst verzonden moest gisteren geleverd worden, volgens de klantendienst na een uur chatten “geen idee” wat er is.Bij bPost niets bekend ook kan Proximus geen barcode van de verzending geven sturen al drie keer de barcode voor het terugzenden van de oude toestellen.Het forum heeft mij al eerder geholpen, daarom dat ik mijn toevlucht weer hiertoe neem.Hebben jullie een oplossing hoe ik aan mijn toestellen kom.
Ik krijg binnenkort de nieuwe internetbox :). Maar nu zie ik dat er hier 2 versies van bestaan (https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/internet/internet-box/installatie/internet-boxplus-fiber). De internetbox en de internetbox +. Ik kan nergens vinden wat precies het verschil is tussen de 2. Zo te zien is de internetbox + enkel aan te sluiten op een fiber aansluiting. Toch lijkt deze veel dikker te zijn en er heel anders uit te zien. Kan iemand dit voor mij ophelderen? Groetjes.
Beste. Ik heb een nieuwe tv van hkc en kan de afstandsbediening universeel van de digirecorder en er is geen code voor wel de 2799 maar deze werkt niet heb op elke manier ge probeerd zelf mee de toets in gehouden maar blijft zoeken of doe gewoon niks. Mvg
Gaat dit nu echt nooit in orde komen? Ik had onlangs gevraagd om de vaste telefonie over te zetten op mijn naam. Deze stond op naam van mijn vader, wij wonen op hetzelfde adres, het internet staat reeds op mijn naam (overgestapt van scarlet). Een tijd geleden heeft men dan de fiber aangesloten en er kan blijkbaar op de fiberlijn geen 2 verschillende namen staan. Goed, het heeft echt lang geduurd eer de techniekers dit doorhadden. Wanneer het internet eindelijk werkte, was er geen vaste telefonie meer. Dus om alles gemakkelijker te maken neem ik dus ook de telefonie over. Echter zitten we nu al 2 weken zonder vaste telefonie. Gisteren had ik telefonisch contact met proximus, en er zou nog teruggebeld worden, dit is echter niet gebeurd. Nu krijg ik een mail dat ik internet zou hebben opgezegd???? HOE LANG GAAT DAT ZOTTEKESSPEL HIER NOG DUREN?????HET IS HEEL SIMPEL, INTERNET EN VASTE TELEFONIE MOETEN OP MIJN NAAM EN ALLES MOET GEWOON WERKEN!!!!!!
Hallo, ligt het nu aan mij of word de snelheid van mijn comfort internet lijn express laag gehouden waardoor ik zou overstappen op een ander product? De laatste weken merk ik dat de snelheid met moeite boven de 20 Mb/s uitkomt wat nog maar 25% is van de volgens beschrijving product de 100Mb/s. Indien ik overstap zal dit dan naar ander leverancier zijn.
Hallo , Zelf zou ik graag op Android beta tester willen worden van de Proximus+ app , maar als ik kijk in de Google play store staat er bij dat het beta programma vol is , zou er toch nog mogelijkheid zijn om mijn email bij de beta testing van Proximus+ te steken? Ik zal men Email adres dat ik gebruik op men Android toestel in mijn ticket zetten. Groeten
Beste,Na de laatste update die ik heb geïnstalleerd verscheen een WiFi schakelaar in instellingen die niets doet. Kan ik ook effectief het apparaat gebruiken zonder kabel?Dat zou namelijk handig zijn, aangezien de powerline enkel met de v7 is aangesloten sinds ik geen andere keuze heb voor aansluiting.alvast bedankt
Nadat de beller iets heeft ingesproken in mijn voicmail krijg ik geen sms om me te waarschuwen. Ondertussen al de instellingen bekeken en volgen mij staat alles aan en correct. Ik moet na elke gemiste oproep controleren of de beller iets heeft ingesproken of niet.Ik heb een Samsung
Via deze weg een technische vraag. Ik heb een netwerk met verschillende devices die allemaal met het internet zijn verbonden via de router (BBOX-3). 1 extra toestel zou ook moeten verbonden zijn met het internet, maar zou niet in de mogelijkheid moeten kunnen zijn netwerk activiteit te detecteren binnen het netwerk, of activiteit van binnen het netwerk naar buiten.Is het voldoende om deze de optie DMZ-host toe te kennen?
Onze afstandsbediening reageert van tijd niet meer. Nieuwe batterijen, reset, test op de decoder bij mijn schoonouders (zelfde effect) al deze stappen reeds ondernomen.Kan er iemand mij de procedure bezorgen om kosteloos een nieuwe te verkrijgen?Alvast bedankt
Als jarenlange klant bij proximus wou ik jullie vragen “ uw trouw beloond internet “ terug te activeren.Deze zou stoppen op 20 april zo zie ik op mijn faktuur. Kunnen jullie hiervoor zotgen aub.Alvast bedankt
Op 27/12/22 bestelde ik een combinatie gsm/ander gsm abonnement. Ik betaald direct 49 euro voor het toestel .De gsm zou op 30/12/22 bezorgd worden werd mij verzekerd via chat en telefoon. Een week later had ik nog niets ontvangen en heb op 03/01/23 de bestelling geannuleerd . Na een eerste tel gesprek stelde ik vast dat de bestelling plots opgeschoven was naar 29/12/22 alhoewel deze twee dagen eerder gebeurde en betaald werd ...In de algemene voorwaarden staat dat er bij annulering een terugbetaling gebeurt binnen de 14 dagen , ergens anders lees ik dan weer 21 dagen en telefonisch vertelt men mij 29 dagen !! Toen ik dat zei aan de telefoon deed men alsof ik het niet begreep en bleef men bij die 29 dagen ...Ondertussen heb ik al 13(!) pagina's van chat (want ik bewaar ze allemaal ! ) en al minstens 5 of 6 telefoongesprekken gehad . Je kan je niet voorstellen wat je daar allemaal te horen krijgt , de één zegt dit , een ander zegt dat en nog en ander zegt weer iets totaal anders. Ik heb
Sinds vanmiddag kan ik niet meer op mijn 4g, ik kon toen ook even geen berichten meer sturen of bellen. Ik heb dan men gsm opnieuw opgestart, toen werkten berichten en bellen wel weer. Maar als ik mijn 4g terug aanlegde, werkte die nog steeds niet. Ik kan enkel op 3g of H+. Kan iemand mij helpen aub?
Mijn sauna, die in de tuin staat, kan via een GSM-verbinding (2G) bediend worden. Jammer genoeg blijkt dit niet te werken. Zou U me kunnen zeggen of het 2G-netwerk in Rotselaar (op ons adres) werkt? ZIjn er plannen om het 2G-netwerk buiten dienst te zetten?Bedankt!
Het aftakbakje van Proximus Fiber aan de gevel van onze overburen (Nachtegaalstraat 22 - 2060 Antwerpen) maakt al enkele uren een piepend geluid. Dit is zeer storend, gelieve een technieker te sturen.
Beste, hoe een organisatie zo groot als Proximus faalt in het helpen van haar klanten !!Een goede week geleden was ik voor 8 dagen in New York. Mobiel bellen werkte maar mobiele data kreeg ik maar niet werkende. De settings bleken allemaal juist dus ik besluit de support lijn in te schakelen zowel chat als telefonisch. De chat met de bot zet ik achteraan deze mail gezien zijn lengte. UREN LETTERLIJK UREN heb ik gewacht. Met geregeld de vraag bent u nog online :-(Elke dag had ik ook gebeld en kreeg ik buiten een enkele uitzondering menselijk contact na de nodige cijfers in te typen en te wachten soms heel lang op een support medewerker.Telkens eerst een resem vragen voor dummies - zoals staat uw telefoon aan - etc.. OK die mensen werken ook maar hun procedures af. En sommigen beloofden dat ik zou teruggebeld worden omdat ook zij het niet opgelost kregen. Ik ben NOOIT teruggebeld !! Ook niet na escalatie naar hun supervisors, dus die gaan ook niet vrijuit..Gelukkig k
Beste Onze afstandbediening van de decoder werkt niet meer. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd. Maar hij werkt nog niet. Ook al gereset maar nog niks. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? Alvast bedankt! Mvg. Jeroen
Ik heb nu Giga Fiber maar ik zou misschien beter mijn vaste telefoonlijn opdoeken en dan overstappen naar Mega Fiber.Ik zie nu ook dat mijn downloadsnelheid maar rond de 500Mbps is.Hoeveelheid downloaden is voor mij belangrijker dan snelheid.En ik lees dat er Wi-Fi Boosters in het Giga Fiber pakket zitten ( moet ge daar maandelijks voor betalen ? ). In mijn andere kamer heb ik zo goed als geen WIFI .Dus het is de moeite om eens na te denken...
Omdat ik veel te veel mails kreeg via community heb ik me daar op jullie verwijzing uitgelogd.Hoe komt het dan dat ik nog steeds mails van daar ontvang,zowel op de PC als op de smartphone?Graag enig uitleg hierover a.u.b.mvg,Willy Van den Bergh
Hi I have subscribed to the unlimited mobile pack but the network does not cover my apartment. What can I do about it?
Verjaardagscadeau voor mijn verjaardag mag ik 30 foto’s gratis laten afdrukken.ik wil ze bestellen maar dit is onmogelijk,de link werkt niet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.