Skip to main content
Vraag

factuur

  • 4 July 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

ben het kotsbeu altijd maar belofte’s aan de tel die niet nagekomen worden wat voor mensen zitten daar achter die telefoon  zeg al 30 jaar klant hoog tijd om weg te gaan ,factuur nooit in orde iedere maand terug maar bellen pffff wat een service ofwel is het een nederlander die je niet verstaat of je hebt een onbekwame die maar wat beloofd en niets in orde brengt

fiber het snelste internet van het land ???????? nee het duurste jaaaaaaa

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@peter.kestelijn  Bij lijnmeting zien we dat je 3 actieve decoders hebt waarvan er gisteren zelf 2 gereboot zijn en vandaag de 3een bijgevolg geen twijfel mogelijk is.  Het heeft geen zin deze 2 nu te verwijderen uit het facturatiesysteem. Er gebeuren regelmatig scans van het netwerk waarbij deze cofiguraties van klanten  rechtgezet worden in onze systemen alsook facturatie.

Reageer