Hallo, ben gisteren 19/05 aangekomen in Bosnië en heb rond 12u eindelijk mijn Daily Roaming Pass kunnen activeren. Ik kreeg een bevestigings sms van Proximus, maar deze wilde maar niet werken. Heb ook al mijn gsm opnieuw opgestart, sim eruit en erin, etc. Roaming is ingeschakeld op mijn gsm. Dit wilde niet werken op zowel mijn gsm als die van mijn moeder (haar nummer eindigt op 72 ter info), ik had de Roaming Pass ook voor haar geactiveerd maar niets blijkt te werken.
Ik merkte rond de avond dat blijkbaar "Roaming buiten Europa" gedeactiveerd/geblokkeerd stond in mijn Proximus instellingen (je zou denken dat de daily roaming pass dit zou overriden, maar neen?) dus heb ik dit teruggedraaid maar tevergeefs, het wilde nog steeds niet werken. Vandaag rond 12u werd de Daily Roaming Pass dan weer gedeactiveerd aangezien deze maar 24u geldig is. Ik heb de klantendienst niet kunnen contacteren wegens het zondag was en vandaag een feestdag.
Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd door weer de daily roaming pass te activeren rond 14u30, kreeg opnieuw een bevestigings sms maar alweer niets. Het lukt maar niet om online te geraken.
Nu werd er al drie keer €5,95 aangerekend voor een defecte dienst. Gelieve dit weg te halen van mijn factuur en voor een oplossing te zoeken want ik ben hier nog voor een dag of twee.