Beantwoord

tickets enjoy

  • 16 December 2023
  • 12 reacties
  • 299 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik zag dat ik als trouwe klant een cadeau kreeg in de app. Ik had heel graag de filmtickets gekozen, maar dacht dat die veilig waren in mijn app en heb die niet onmiddellijk geactiveerd. Ik wist niet dat er een vervaldatum was en vind dit heel spijtig. Kan u mij helpen alstublieft?

icon

Beste antwoord door Joel M 20 December 2023, 10:40

Bekijk origineel

12 reacties

@J.C 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen, :
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Mijn profiel is aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@J.C Ik heb nog 2 codes kunnen toekennen waarmee je 2 tickets gratis kunt bestellen.Deze zijn wel maar geldig tot 27/12/2023.Deze staan in uw profile bij Ticket.Als je uw tickets bestelt kan je op het laatste waar je moet betalen die codes ingeven zodat deze gratis zijn.Groetjes,Joel.

@Joel M  Goeiedag, ik was net naar dit op zoek, had ook een mail gekregen met proficiat een cadeau of bon voor Proximus shop of filmtickets. En ik wou nu gaan kiezen voor de tickets en zocht de app af. Maar nu dit hier te lezen zijn ze dus blijkbaar snel weer weggedaan. Zou daar een oplossing voor zijn? Alvast bedankt nog.

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_035  Ik heb ook nog 2 codes kunnen toekennen waarmee je 2 tickets gratis kunt bestellen.Deze zijn wel maar geldig tot 27/12/2023.Deze staan in uw profile bij Ticket.Als je uw tickets bestelt kan je op het laatste waar je moet betalen die codes ingeven zodat deze gratis zijn.Groetjes,Joel.

@Joel M  Sorry maar kunt u even uitleggen waar precies want ik vind deze niet. Niet in myproximus en niet hier in mijn profiel. Waar juist zou ik deze terug moeten vinden? dank bij voorbaat.

Ik heb zelfs als trouwe klant geen filmtickets of iets anders gekregen.

Veel dank om dit naar mij op te sturen. Vandaag ging ik naar de bioscoop en het was een heel fijne namiddag

Reputatie 7
Badge +4

@Jeroen_035

 Deze staan in uw profile bij Ticket

= Login op dit forum via uw avatar “J” rechtsboven - klik op deze avatar “J” - en vervolgens op “mijn profiel” - en daarna op “bewerk profiel” - dan vindt u bijna helemaal onderaan de pagina dit veld “ticket” (en aldaar zou u de 2 codes moeten terugvinden om uw gratis filmtickets te kunnen bestellen)

@Jeroen_035

of simpelweg op deze link klikken →  ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent op het forum)

onder dit tekstveld:

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @raf1974 ik heb korting voor je klaargezet, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jeroen_035 er is iets misgegaan bij het opslaan vrees ik, dus ik heb de codes opnieuw aan je profiel toegevoegd. Ik heb ze je voor de zekerheid ook in een privébericht verzonden. 😉

Reageer