Skip to main content
Vraag

Al jaren GEEN internet bij roaming in buitenland.

  • 28 June 2024
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

Ik, (Dante Verdonck Dauwe, zoon Pol Dauwe.) nummer: +32 496 ******, gsm: Samsung Galaxy S10

heb al jaren geen toegang tot internet of 4G tijdens het roamen in het buitenland (Frankrijk.) Ik heb wel altijd al toegang gehad tot berichten sturen en het bellen, meer niet surfen op 4G. Al mijn gezinsleden hebben wel toegang tot dit. Na elke mogelijkheid en oplossing te hebben ondergaan, en elke tip te volgen, heb ik nogsteeds geen toegang tot 4G, in het buitenland, en kan ik nogsteeds niet het internet gebruiken. Uit andere forums posts haal ik dat dit hoogstwaarschijnlijk komt door een blok op mijn simkaart, en dat dit manueel verheven moet worden (door jullie.)

GELIEVE dit te doen, ik ben het na jaren al heel beu om zonder internet te zitten.

Mvg, Dante Verdonck Dauwe.

8 reacties

FYI: PX moderatoren komen pas maandag terug langs.

TIP: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel.
 In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Ook best zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
      ** (tijdens het weekend kan je wel bellen tot 22u naar gratis nummer 080022800 moest je dit wensen)

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Dacht dat dit forum alleen zichtbaar was voor moderators en helpers, sorry. Als een moderator dit ziet: gelieve mijn persoonlijke informatie te verwijderen uit de post, aub.

Reputatie 7
Badge +3

@Pol Dauwe

nummer is verwijderd uit openbare post en staat in je forum profiel

we kijken je instellingen na en zien:  Barr.all multimedia/internet while roam.= actief zodat je niet kan surfen terwijl je in het buiteland bent

Deze optie kan je via je gsm MyProximus uitzetten onder geavanceerde mobiele instellingen.

Als het niet lukt, proberen wij voor jou

Groeten

Tina

Beste,  @tina.b 

bedankt alvast om mijn informatie te verwijderen uit de post.

Ik heb de settings gevonden die moeten veranderd worden op MyProximus, maar voor één of andere reden heb ik niet de mogelijkheid om deze te veranderen. Het balkje is grijs, en kan niet worden aangedrukt. 

Zouden jullie dit voor mij kunnen doen, aangezien het mij niet toegelaten word? 

Mvg,

Dante V. Dauwe

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pol Dauwe aanpassing lopende, je ontvangt een bevestigingsmail!

Zeer bedankt, het is nu in orde.

Zou ik wel ook nog mogen vragen om dit ook voor mijn moeder te doen? Zij ondervind hetzelfde probleem. Haar nummer vind je op mijn profiel, in [ticket].

Alvast hartelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Pol Dauwe Op dat nummer is al een wijziging lopende, we zullen morgen kijken of we kunnen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Pol Dauwe op het nummer van je moeder staat geen beperking meer, vermoedelijk is deze al verwijderd door de lopende wijziging. Groetjes, Heidi

Reageer