Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb een Panasonic tv en een tv-box V5. Via het tv-menu van Proximus wilde ik cookies verwijderen/beheren. Na het selecteren van "cookies beheren" startte mijn decoder opnieuw op. Toen ik Netflix wilde bekijken via de PVR knop van mijn afstandsbediening (dus niet via de app), zag ik een ander account dan het mijne ?!Wat moet ik doen om opnieuw mijn account te activeren?
Punt 1)anno 2024: Verschrikkelijk lage kwaliteit en vooral zeer ergerlijk bij snellere beelden zoals sportwedstrijden. het is schandalig. Ligt niet aan browser want heb de meest recente versie, ligt al zeker niet aan internetsnelheid.Wat al even ergerlijk is , is dat je je beeldkwaliteit niet kan kiezen, “automatisch” is enige optie.. foei foei Proximus. Dat sportpakket ga ik al snel terug opzeggen denk ik aangezien ik enkel op PC kan zien en dat het kijken van wedstrijden zo erg is dat je soms de bal niet ziet verplaatsen. Bij basket bvb moet je aan de hand van de reacties zien of er gescoord is. Punt 2: Ik kan nu al helemaal niets meer zien online. Blijft hangen op loading screen als ik op play duw. Dit heb ik begin van de maand ook al gehad, na chatten met medewerkster heeft zij iets “ge-reset” en werkte het opnieuw.. Nu dus opnieuw dat probleem.. Zeer problematisch als ik enkel op PC kijk
Ik heb de indruk dat de beeldkwaliteit van Pickx live tv via de website niet zo heel erg goed is.Ik kijk zelf via Firefox maar merk geen verbetering door andere browsers (Chrome enz.) te gebruiken.Aan de internetsnelheid kan het niet liggen. Het beeld is wel degelijk HD maar het lijkt wel heel erg gecomprimeerd. Dit uit zich in duidelijk zichtbare artefacten (blokjes) in snel bewegende delen van het beeld.Waarschijnlijk heeft dit te maken met de manier van beeldcompressie (codec)?Wanneer ik live tv(zoals het VRT journaal) rechtstreeks vergelijk met VRT.NU dan merk ik dat daar de beeldkwaliteit beduidend beter is.Zijn er mensen die dit ook hebben opgemerkt. Is de kwaliteit van Pickx via web recent slechter geworden of ligt het aan het feit dat onze hardware (schermen) steeds beter worden?Wel wat teleurstellend voor een van de grootste tv-providers.
Probleem met het herstarten van een lopend programma. De herstart toets is niet meer te bedienen. Dit euvel ondervind ik sinds er begin sept een software update is gebeurd van de “Pickx tv dienst”, waarvoor ik enkele dagen eerder een mail had ontvangen dat dit stond te gebeuren.Ik heb een V7 decoder met app versie 6.153.4Heb intussen reeds de internet box(b-box 3) en de android TV-box herstart.Helaas zonder resultaat.Heeft iemand dit probleem ook al ervaren?
Ik kreeg bij installatie van mijn router, een Wi-Fi Booster erbij.De router staat beneden, maar op mijn kamer heb ik maar 80Mbps Down / 60Mbps Up via powerline adapters (1Gbps Bandwidth).Dit is natuurlijk zonde aangezien ik betaal voor 2.5Gbps Down en 500Mbps Up.Mijn oplossing was om via een Media Converter, het circuit van de coax in huis te gebruiken als powerline voor ethernet, maar er is geen coax input in de buurt van de router. Op dit moment staat de Wi-Fi Booster boven, en verbonden via ethernet naar mijn NAS en Computer. Daar haal ik meestal 200Mbps Down / 250Mbps Up. Nog altijd niet genoeg. Nu is de vraag: Heeft de Wi-Fi Booster een Backhaul poort waaraan ik haar kan connecten aan een van de powerlines? De enige Wi-Fi Booster die ik vind van Proximus is deze. Maar ik kreeg een andere.
We hebben net een nieuwe android tvbox en nu maken onze tv en de tvbox geluid bij het opzetten en uitzetten. Kan je dat uitschakelen?
Sinds de my proximus app vernieuwd is kan het dataverbuik niet meer geconsulteerd worden.Gaat dit zo blijven of zie ik iets over het hoofd.
Hallo.Ik heb een webserver draaiende achter poorten 80 en 443 op mijn lokaal netwerk. In MyProximus heb ik allereerst de beveiliging op “laag” gezet (en ook de InternetBox nadien een aantal keer herstart):Vervolgens heb ik Port Forwarding ingesteld naar mijn webserver, zowel voor externe poort 443 als externe poort 2224 (ter test): Wanneer ik de poorten op mijn extern IP adres laat controleren (via canyouseeme.org), dan is de webserver niet zichtbaar op poort 443 maar wel op de testpoort 2224: Hoe is dit mogelijk, gezien de reeds ingestelde “lage beveiliging” op mijn internet lijn? Onlangs overgestapt van Telenet, waar deze port forwarding zonder problemen werkte.Alvast bedankt voor enige inzage.PS: Het is voor mij noodzakelijk om mijn webserver via poort 443 te bereiken. Ik probeer mijn webserver te bereiken vanuit een worsktation waar ongekende poorten (zoals bv. 2224) geblokkeerd worden.
Ik ben rond november overgestapt van telenet naar proximus omdat telenet toen geen e-sim op telefoon had. Na de overstap merk ik dat ik dikwijls geen oproep kan ontvangen wanneer ik via wifi ben verbonden.Ik werk veel van thuis waar er een slecht 4G netwerk is en dus verplicht ben om via wifi te werken. Bij telenet nooit een probleem gehad. Nu echter …Soms, dus niet altijd, ligt het toestel langs mij en krijg ik de melding dat iemand mij heeft proberen te bellen zonder een bericht na te laten. Wanneer ik terugbel blijkt dat men dadelijk het antwoordapparaat kreeg. Op een moment was ik aan het internetten, whatssapp versturen, etc en kwam een sms niet binnen, of kreeg ik geen oproepen binnen. Aan de wifi kan het dus niet liggen.Ik heb ondertussen al met meer dan twintig eerstelijns proximus medewerkers aan de lijn gehad(ik ken het menu ondertussen vanbuiten), die zeker behulpzaam waren. Zij zullen het probleem “escaleren” maar als er iemand terug belt, kan ik het probleem opnieuw uitleg
Hey Proximusje,Hier ben ik weer een jaar later, met nog altijd dezelfde vraag; "Waar blijft die godverd*mme esim voor smartwatches?"Ik keek echt hard uit naar dit jaar aangezien ik al 3 jaar sinds de aankoop van mijn Galaxy Watch 4 LTE wacht tot jullie de esim nu eindelijk voor smartwatches beschikbaar zouden maken. Jullie hebben ons klanten ieder jaar gezegd; in de loop van volgend jaar maar uiteindelijk zitten we hier al een aantal jaar te wachten (maar die druk komt er precies niet goed door).In de plaats van 3 verschillende soorten 5G (200Mbps,500Mbps en 1Gbps) te maken volgens hoogst betalende klant zouden jullie je beter bezig houden met de klachten op dit forum te lezen en er iets aan te doen. En als één van de moderators dit leest; geef aub een duidelijk antwoord en leg uit waarom jullie team dit niet voor elkaar kan krijgen. Ga desnoods naar het kantoor van deze desbetreffende mensen en laat hun een antwoord typen. En kom zeker niet af met; we hebben momenteel geen nieuws want
Geachte, Eind juni zijn er werken uitgevoerd aan de Proximus antennes.Sindsdien ervaar ik overal een verslechterd tot zelfs geen bereik.Dit geldt zowel voor algemeen telefonisch bereik als mobiel internet. Op plekken waar ik een half jaar geleden 5G had heb ik nu slechts E of H+.Opgebeld worden eindigt vaker in een sms dat ik gebeld ben zonder bericht na te laten dan effectief een doorkomend gesprek. Personen rondom mij hebben steevast ook wel een betere verbinding dan mij. Ligt dit aan iets specifiek in mijn simkaart of dergelijke?(Toestel niet gewijzigd in die periode) Alvast bedankt voor uw terugkoppeling!
Als iemand een bericht inspreekt op mijn voicemail, belt mijn voicemail mij op , om te zeggen dat ik een bericht heb. Maar via de normale weg, een berichtje, ben ik hier al van op de hoogte. Hoe kan ik dit stopzetten.Via 1969 en de opties lukt dit niet. Erik
Omwille van verwarring tussen bedrijf en prive bij levering box heb ik mijn nieuwe Android tv box aangesloten met het lijnnummer van mijn bedrijf ipv privé lijnnummer.Intussen is het duidelijk dat het toestel voor thuis is en heb ik reset uitgevoerd op de box en thuis aangesloten.Hierbij werd me echter niet gevraagd om het lijnnummer in te geven en pincode. De Proximus klantendienst zegt dat het lijnnummer niet belangrijk is en het toestel wel duidelijk privé geregistreerd is.De opnames die er op zouden moeten staan van de laatste 60 dagen staan er echter niet op… Kan iemand me bevestigen dat het lijnnummer er effectief niet toe doet en dat het niet klopt dat opnames van de laatste 60 dagen automatisch overgezet worden ?Bedankt
Is het mogelijk om een groter ipv6 subnet te ontvangen op mijn internetverbinding? Nu ik een /64 adres heb, is het mogelijk om bijvoorbeeld een /56 te ontvangen?Ik heb meerdere VLAN's in mijn netwerk.
Bij aanmelden op de webmail verschijnt zeer regelmatig de melding: An unexpected error has occurred.EN zit er niets anders op de afmelden en terug aanmelden in de hoopp dat uw mails terug te benaderen en of versturen zijn.
Beste Proximus medewerkers, Heb jullie al proberen te contacteren via telefoon en chat maar beide AI assistenten begrijpen mijn vraag niet en geven een generieke antwoord. Alsook vraagt een medewerker mijn bankrekeningnummer terwijl klantennummer altijd volstaat voor deze vraag: Waarom ik na jaren ineens nu een factuur thuis wordt opgestuurd, terwijl de instellingen op SMS/E-mail staan en ‘per Post’ UIT staat en nog altijd uit is. De reden waarom ik panikeer is omdat er al eens een familielid onze abonnement heeft proberen over te zetten naar haar locatie, zogezegd aangegeven als verhuis, wat een leugen was. We zijn bang dat diezelfde persoon weer iets gedaan heeft en die brief wou onderscheppen in onze brievenbus. Helaas begrijpt AI dit niet en antwoord die keer op keer op dezelfde manier: “U kunt uw instellingen zelf aanpassen”, wat dus mijn probleem niet is, de instellingen staan allemaal goed, maar jullie sturen toch een factuur naar huis, terwijl ik nog de tijd heb om die te betal
Beste,Ik had de IPhone 16 pro max besteld op 16 september en was verwacht voor levering op 20 september. Maar zo te zien krijg ik weer een email dat de gsm niet op voorraad is, Ik heb meerdere keren contact opgenomen met proximus over eventueel mijn abonnement en toestel te annuleren want deze pre order had geen zin als ik het toestel na een maand krijg en nog betaal voor een gsm dat ik niet eens geleverd krijg . maar ze zeiden wacht het uit tot deze maandag en de volgende dag krijg ik een email over weer geen voorraad, ik mocht het ook niet mijn abonnement + toestel annuleren in de 14 dagen periode en ook geen info over mijn gsm die besteld is. na 3 weken zou je tenminste de track and trace kunnen krijgen? Order: R4WEBSHOP045918102 .
In Asse centrum ( Boekfos en Parklaan) sinds de invoering van 5G ( en verplaatsing van de zendmast) de ontvangst erbarmelijk, soms is zelfs bellen of sms onmogelijk,
Beste, ik heb op 4/10/2024 een dossier laten aanmaken bij de technische afdeling daar ik met een donwloadsnelheid zit van 2mbps op zowel 4G als 5G. Hierover ging ik binnen de 48u gecontacteerd worden. (niet gebeurd) 1 week na datum hetzelfde, we gaan u binnen de 48u bellen want dit had eigenlijk al gebeurd moeten zijn.) Na opnieuw te wachten heb ik dit dossier laten escaleren naar de HIGH CARE afdeling. -) wij gaan u contacteren op maandag. (opnieuw niets) Telkens ik vraag naar een dossiernummer krijg ik de melding deze mogen we U niet geven???? -) uiteindelijk ontvangen na contact met collega 4. Mijn collega’s zijn verplicht deze u te geven als u erachter vraagt. Gelieve dit dringend te bekijken daar deze klantenservice onaanvaardbaar is om het nog beschaafd te houden.
Eergisteren gechat met Willem van Proximus.Internet valt regelmatig weg, elke week toch enkele keren, soms 2 keer per dag.Wanneer een programma uitgesteld wordt en wat later hervat wordt dan blokkeert dit na een tijdje, meestal met zwart scherm. Om verder te gaan van kanaal wisselen en teug naar het oorspronkelijke kanaal switchen.Dat houd dan wel in dat het te bekijken programma terug van in het begin dient herbekeken. Dit probleem doet zich voor terwijl de internet verbinding actief is.Bij de chat werd de lijn getest. Het zag er goed uit, maar toch de opmerking, een betere lijn konden ze mij niet aanbieden. Besluit was een technieker sturen of een andere decoder. In het verleden al meerdere keren problemen gehad met storing van de vaste telefoon en uitvallen van het internet.Ooit werd daarvoor de bbox vervangen en ik was heel de configuratie kwijt.. Er komt dan een technieker langs, legt alle contact dozen open en besluit dat het in de straatkast zit.Dus voorstel van Willem was, ik s
Bij het herstarten van een tv programma kom je nu10min in het vorig programma terecht. Je moet eerst 10 min het vorig programma en reclame uitkijken, je kan niet meer doorspoelen . Voor alles is nu Replay+ nodig. Vraag: het kan toch niet dat je bij “herstarten programma” eerst 10min van het vorig programma+reclame moet uitkijken zonder mogelijkheid door te spoelen? Kan u deze “feature” terugdraaien? Op deze manier kijken we beter VRTMax en VTMGo op Kodi...
Sinds enige tijd werkt mijn accoutn op HLN niet meer.kan iemand mij hiermee helpen?
Kan Proximus mij meer uitleg geven over de impact bij het overstappen naar Fiber ? Aanleg bekabeling:Moet men graafwerken uitvoeren en de oprit openbreken, of kan men de kabels leggen waar momenteel de huidige liggen ? Vanaf het punt waar Proximus binnenkomt in huis (in de garage), ligt er momenteel een lange ADSL kabel over de zoldervloer die in de living terug naar beneden komt. Ik ga ervanuit dat deze ook moet vervangen worden om de fiber snelheid aan te kunnen ? Zo ja, doet Proximus dit ? Wat is de kostprijs ? Vanaf de modem in de living ligt er ook een ADSL kabel naar een wifi-booster in de gang. Moet deze ook vervangen worden ? Werken de huidige wifi-boosters nog met fiber of moeten deze ook vervangen worden ? Vaste telefoon:In het pack fiber/TV zie ik nergens vermelding van een vaste telefoonlijn. Heb je die automatisch bij aansluiting van fiber ? Is het bellen hiermee gratis (via internet) ? Is het mogelijk onze huidige telefoontoestellen aan te sluiten op de modem om te bellen