Skip to main content
Vraag

Muurbeugel internet box

• September 24, 2026
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Onlangs heb ik mijn BBox2 vervangen door een Internet Box. Echter deze heeft geen muurbeugel om aan de muur te bevestigen zoals de vroegere BBOX. Bij navraag om een muurbeugel te bekomen via het call enter 080022800, blijken de medewerkers daar niet op de hoogte van het bestaan van een muurbeugel. Na veel uitleg en navragen bij collega’s, en doorsturen van informatie over installatie van de box (niks te zien met muurbeugel) beloven  ze er één op te sturen. Dit is nu drietal weken geleden, tot heden nog niks gezien van muurbeugel. Tot wie moet ik me wenden om deze te bekomen zodat mijn box aan de muur bevestigd kan worden, en iet op de electriciteitsteller moet staan?

4 reacties

Martin
  • September 24, 2026

​@Dimo  De PX moderatoren kunnen daarvoor zorgen hier als ze je topic oppikken

Vervolledig je ➡️ ForumProfiel (indien het nog niet gebeurd is) met je naam, telefoon- en klantnummer zodoende de PX moderatoren je makkelijker terugvinden! Anders gaat hierdoor veel tijd verloren. In het veld "Ticket" kun je nog relevante/specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
        → Meld het a.u.b. hier zodra dit gebeurd is.

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 24, 2026

​@Dimo 

Ik wil dit best voor je nakijken, maar dan heb ik zoals Martin al schreef je klantgegevens nodig.
Kan je ze even aanvullen in je profiel? Alvast bedankt.

Groetjes
Wendy

• Auteur
  • Apprentice
  • September 24, 2026

profiel aangevuld

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 24, 2026

​@Dimo 

Ik heb zonet de bestelling ingeleid voor een nieuwe Wall Mount.
Deze zal volgende week maandag via BPost geleverd worden.
Je zal nog een aparte bevestigingsmail hiervoor ontvangen.

Groetjes
Wendy