Op 20 Juli 2026 in de proximus shop in mol een afspraak vastgelegd om de aansluitng te doen in een nieuw huis op 18 September 2026. Je moet een hele dag voorzien tussen 08.30 - 17.00. Enkele mails ontvangen, een berichtje ontvangen: we komen langs op 18/09/26 tussen 08.30 - 17.00.
Tot 16.00 die dag niemand gezien, dan een gemiste oproep van proximus. Een boodschap achterlaten doen ze niet, we bellen zelf terug en komen op een algemeen nummer waar je moet kiezen wie je wilt hebben. Wie heeft er gebeld, dat weten wij niet.
Dan krijgen we een berichtje dat wij de afspraak van 18/09 tussen 08.30 - 17.00 uur moeten bevestigen. Hoe kan dit als de dag bijna om is??
Direct erna krijgen we een berichtje dat we de afspraak willen veranderen naar een andere datum. Wij wilden niets, enkel de installatie
gebeld naar het 0800 nr, krijg je een AI assistent die na aandringen en na een paar irritante vragen mij toch doorverbind met een vriendelijke vrouw. U begrijpt: zij krijgt de volle lading over zicht. kort uitgelegd : idd er was een afspraak maar die is omwille van redenen die zij niet kan zien niet uitgevoerd.
Ik moet een andere datum, in de verre toekomst kiezen om de installatie uit te voeren. Ik ben 15 jaar klant bij proximus maar als ze maar 1 technieker ter beschikking hebben is het triestig gesteld met proximus.
Bel om 18.30 naar Telenet en maandag komen ze installeren.