Een paar weken terug kregen we een mail dat een nieuwe TV box onderweg was. Oké?
Gisteren opgehaald toen ie dan op het postkantoor aankwam. Vandaag dacht ik het even te plaatsen maar helaas. Als het uiteindelijk opstart, is het verschrikkelijk. Het beeld gaat aan en uit, trekt naar één kant, komt terug en herhaal. Ik heb dat soort beeld niet meer gezien van in de tijd dat men met een ijzeren kleerhanger de BRT probeerde te ontvangen.
Eerst dacht dat de nieuwe stroom-adaptor het was maar toen ik de oude box ertussen plaatste was het gedaan met flitsen. Wel heeft men ergens de tijd gevonden om de oude box al te deactiveren. ??? Ik heb dat nog niet gedaan maar na opstarten is er niets meer. Is dat al lang? Geen idee. We kijken dus blijkbaar niet veel TV. Toen er dat probleem met het supertrage internet was begin augustus heb ik die kabel eruit gehaald in de hoop iets sneller internet te hebben maar dat hielp toen niet.
Het is dus duidelijk een storing in de nieuwe box. Misschien beter kijken of het niet beter is een abo zonder TV te nemen.