Skip to main content
Vraag

Pickx app werkt niet na laatste update

• September 6, 2026
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Sedert de laatste update in augustus werkt de Pickx app niet meer. Ik kan op Iphone en Ipad geen TV meer live bekijken… terwijl dat ervoor wel kom

Ik krijg de melding “Je bent in bezoeker modus”.

Aan de telefoon kreeg ik de droge melding dat dit zo is bij enkele tienduizenden gebruikers maar er is nog steeds geen oplossing

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • September 6, 2026

Uit nieuwsgierigheid ben ik eens gaan kijken in de Apple Store. Daar staan ”Proximus Picks versie 8.0.0.” En “Pickx versie 2.2.0000” 

Bij die eerste versie staat: is verouderd en werkt niet meer op uw toestel (IPad 6 mini IPadOS 26.6.1)

De andere versie werkt feilloos op mijn iPad en kreeg een update een maand geleden.

FYI & HTH.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2026

Heb ik al gedaan maar is helaas niet de oplossing

De nieuwste versie is de oorzaak van het probleem 

Proximus is kennelijk op de hoogte maar er komt geen oplossing 

Martin
  • September 6, 2026

@TOM DE BAENST Volgens mij ben je nog niet op het nieuw TV platform overgezet geweest.

De Oude versie  werkt niet meer en de nieuwe zal ook niet werken als je nog niet op nieuw platform getransfereerd werd.

Proximus medewerkers kunnen dit morgen wel natrekken voor u.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • September 7, 2026

@TOM DE BAENST kan u uw lijnnummer of klantennummer ook toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken of alles achterliggend juist staat.

Martin
  • September 7, 2026

@TOM DE BAENST 

cfr.  ​@YorickP 

&

bijkomende informatie  over het aanvullen van uw → ForumProfiel .
Indien u het nodig vindt, kunt u in het privéveld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 7, 2026

@TOM DE BAENST 

cfr.  ​@YorickP 

&

bijkomende informatie  over het aanvullen van uw → ForumProfiel .
Indien u het nodig vindt, kunt u in het privéveld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

is gebeurd