Skip to main content
Vraag

korting

• September 3, 2026
  • 10 reacties
  • 85 Bekeken

“Beste , Zou het mogelijk zijn ? Uw trouw beloond: tel/internet" opnieuw te activeren vanwege het verlopen van de termijn. Mvg. Michel Vande Walle

10 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 3, 2026

​@Michel050617 Activatie getrouwheidskorting vanaf 01/10/2026 - looptijd 6 maanden. Bevestigingsmail volgt!

• Auteur
  • Apprentice
  • September 3, 2026

"Beste, bedankt voor het activeren van de internetkorting. Aangezien jullie mijn dossier nu toch open hebben staan: vroeger liepen al mijn getrouwheidskortingen (zowel op internet als op mijn mobiele nummers 0484418*** en 0474046***) netjes tegelijkertijd voor 12 maanden. Dit is in het verleden opgesplitst in verschillende periodes van 6 en 12 maanden, wat onoverzichtelijk is geworden. Zouden jullie ook de getrouwheidskortingen voor beide gsm-nummers direct mee kunnen activeren en gelijkzetten met het internet? Alvast bedankt!"

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 3, 2026

Dag ​@Michel050617 dan moet er een herinleiding gebeuren, ik annuleer de lopende aanpassing en een collega volgt morgen verder op!

• Auteur
  • Apprentice
  • September 3, 2026

De gegevens in instellingen zijn bijgewerkt ! Mvg. Michel Vande Walle

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 4, 2026

​@Michel050617 

Tot nu toe is de annulatie van het lopende order nog niet volledig verwerkt in onze systemen. Onze collega's zullen dit maandag verder opvolgen.

Groetjes,
Joël

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 7, 2026

​@Michel050617 Hallo, de annulatie van het order is niet doorgelopen in onze systemen.  Ik heb dit doorgegeven aan onze IT dienst via ticket 30188738 

Wij volgen het verder op!

Gr, Elke

• Auteur
  • Apprentice
  • September 21, 2026

"Beste Elke / Moderator, ik heb zojuist de bevestigingsmail van de aanpassing ontvangen, maar deze is helaas niet correct. Er is slechts één korting van €5 toegevoegd voor 6 maanden. Mijn expliciete vraag was om de 3 x €5 kortingen op gelijke datum te laten lopen, en dit telkens voor de volledige 12 maanden (zoals de normale getrouwheidskorting). Zouden jullie dit alstublieft in het dossier kunnen corrigeren?” Mvg. Michel

• Auteur
  • Apprentice
  • September 21, 2026

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 22, 2026

​@Michel050617 

Jij schreef initieel het volgende:

“Beste , Zou het mogelijk zijn ? Uw trouw beloond: tel/internet" opnieuw te activeren vanwege het verlopen van de termijn. Mvg. Michel Vande Walle

Hierop specificeer je duidelijk dat je enkel de korting op je tel/internet wenste. En dit hebben de collega’s ook zo
voor je in orde laten brengen.

Wanneer ik je gegevens bekijk merk ik het volgende op:

Op je vaste lijn had je een getrouwheidskorting die liep van 01/09/2025 tot 02/10/2026. 
In je lopende bestelling werd nu een getrouwheidskorting toegevoegd voor de periode van 6 maanden. 
Zodra je bestelling doorgestroomd is zal de korting ook in werking treden.

Op je mobiele nummers heb je ook al getrouwheidskortingen lopen. Op één van je nummers loopt de
periode van 13/07/2026 tot en met 14/08/2027. Voor het andere nummer loopt de periode van 
13/07/2026 tot en met 14/02/2026.

Ik wil graag even verduidelijken dat getrouwheidskortingen geen verworven recht zijn, maar een commercieel
gebaar vanwege Proximus.

Wij beschikken over meerdere soorten getrouwheidskortingen in zowel duur alsook bedrag. Het is echter de
database die aan de hand van een aantal factoren beslist waarop een klant recht heeft.

Deze op gelijke datum laten verlopen voor telkens 12 maanden is dus eventueel niet mogelijk als de database
meldt dat er maar 6 maanden kan worden gegeven. Het kan dan zijn zoals bij jou dat je voor 1 mobiel nummer
slechts 6 maanden krijgt.

Zolang wij deze getrouwheidskortingen kunnen geven, doen we dit natuurlijk  met alle plezier, maar je moet zelf je vervaldata
een beetje in de gaten houden en ons dan contacteren. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen.

Groetjes
Wendy

• Auteur
  • Apprentice
  • September 22, 2026

Beste Wendy, ik heb het begrepen, wel jammer dat het vroeger wel altijd samen liep en dat dat nu niet meer kan 🥲 Dan zal ik jullie maar eens vaker moeten contacteren als dat de enige oplossing is, toch bedankt Mvg. Michel Vande Walle