Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo,Wij zijn sinds afgelopen maandag verhuisd naar onze nieuwbouwwoning maar helaas is het van bij het begin al fout gelopen met Proximus. Op 22/05 was er een afspraak om de installatie van internet/tv te finaliseren (het bakje voor de fiber was al reeds geplaatst voordien). Echter na enkele minuten vertellen de techniekers mij dat er een probleem is met “PON-switching” (op het witte bakje blijft het licht bij PON knipperen). Ze vertelden mij dat er spoedig een ander team zou langskomen om dit op te lossen. We zijn nu meer dan een week later en ik weet nog steeds van niets, ook de klantendienst heeft geen idee wanneer de volgende afspraak is. Het grote probleem voor ons is dat we beiden van thuis werken, en zonder degelijk internet is dat niet de meest leuke ervaring (zelf moet ik soms grote bestanden uploaden maar dat zit er voorlopig al helemaal niet in). We hebben van een Proximus-winkel wel zo’n 4G-router gekregen maar de nieuwbouwwoningen van tegenwoordig zijn net bunkers, dus h
Beste, mijn schoonvader (klantnummer 707***) heeft momenteel een flex abonnement met tv, internet en vaste lijn.Hij vraagt zich af of het mogelijk is om alleen tv te hebben, zonder internet en zonder vaste lijn.Ik vind spijtig genoeg geen duidelijk antwoord op de website van Proximus.Indien het kan, wat zijn dan de opties en wat zou het dan kosten,Hopend op een spoedig antwoord,met vriendelijke groeten Ruud Warmoeskerken
Beste,Ik probeer vandaag een smartphone in combinatie met een abonnement te bestellen (huidig abonnement). Nadat alles is ingevuld krijg ik de melding dat het niet lukt omdat er een lopende bestelling is. Als ik even verder zoek op de site zie ik ineens 2 afgesloten bestellingen staan van 14/05/24 en afgesloten vandaag 29/05. Er staan geen bestellingen open.De afgesloten bestellingen zijn ook bizar. De ene melding is: carrier billing agreement en de andere is Flex S en Modem B-box. Het enige wat ik op 14/05 besteld heb is Netflix. Kan dit eens nagekeken worden? Ik ben niet in de mogelijkheid om de komende dagen naar een proximus verkooppunt te gaan en aangezien mijn huidige smartphone stuk is heb ik dringend een toestel nodig. mvgWesley
Beste Wij zijn bezig met een 4G Modem in te stellen. Maar er moeten hier camera’s mee verbonden wordenEn wij zouden deze graag terug vinden over het internet. Hier heb je een eigen public IPv4 adres voor nodig.Dit lukt momenteel niet omdat Proximus SIM met een functie CGNAT werkt.Dus mijn vraag is of iemand deze zou kunnen uitzetten? Wij hebben al telefonisch contact genomen maar hier is niks uit gekomen.Alle informatie staat in ons profiel(nummer van sim + sn)(onze contact gegevens) MvgStijn
ik heb de nieuwe wifi box gekregen en mijn wifi is super maar dan ook super slecht geworden. Als ik ites wil doen heb ik amper wifi of connectie. Geen aanrader om nu te kopen
Sinds een paar weken heb ik vastgesteld dat er op verschillende plaatsen / gemeenten er geen ontvangst van 4G meer is. Error network, Proximus E,… verschijnt er dan op mijn scherm.Vb. Delen van de Haachtsebaan in Keerbergen, Bergstraat in Heist op den Berg,… Nooit geen problemen gehad, sinds de uitrol van 5G, krijgt men met moeite nog 3G op zijn scherm...Begrijpen wie begrijpe kan!Ik snap niet dat proximus daar niks aan doet!!!
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik krijg de laatste paar dagen veel meer spam emails binnen op mijn skynet adres.Is er iets aangepast bij Proximus hierrond?
Als ik naar Recent aktieve topics ga, kan deze pagina niet meer gevonden worden. Kan er van Proximus uit gekeken worden wat er aan de hand is. Alvast bedankt 🤔
Beste,Daar mijn paswoord voor skynet.be niet meer werkt, maak ik gebruik van de “Paswoord vergeten”.Helaas werkt dit niet.Ingesteld staat dat ik een mail ontvang via een ander mail-adres. Geen probleem. De herstel-mail wordt gestuurd.Daarna kan ik mijn paswoord wijzigen en “Validate” drukken.Maar dan komt de melding “Technical Error”Dus paswoord reset werkt niet. (Ook niet via SMS) Iemand een idee wat er aan de hand is? Alvast bedankt
Bijna 2 weken geleden plaatste ik een order voor een internetaansluiting in onze nieuwbouwwoning. Dit was voor onze verhuis. Ik zou binnen de 48h een e-mail krijgen waarna ik een afspraak kon maken met de technieker. Er zouden geen werken meer nodig zijn in de straat. De fiberkabel komt binnen tot in de woning. Tot op heden heb ik dus nog steeds geen afspraak kunnen vastleggen voor de technieker. Al meerdere malen belde ik de helpdesk. Elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen. Ik moest nog wat geduld hebben, er was iets mis met mijn order en de IT-dienst moest dit manueel goedzetten, mijn order zit in een oneindige loop, dispatching dienst zou mij binnenkort opbellen, … In My Proximus staat de order al gewoon de hele tijd op “We zijn uw bestelling aan het afronden.” Ondertussen zijn we verhuisd en zitten we dus zonder internetverbinding thuis. Best lastig, maar helemaal onmogelijk voor mijn job. En de echte werk, technieker langskomen etc, moet nog gebeuren…. Ik overweeg serieus o
Ik krijg geregeld ongevraagd een betalende sms van het nummer 9373Het is telkens dezelfde boodschap, namelijk: ‘Zit u met iets? Onze coach kan helpen met vragen over geluk, liefde, werk. Stuur uw vraag naar 8882 (gratis) en krijg een persoonlijk advies. Stop (?) naar 9373’Ik heb geprobeerd om het te blokkeren door Stop te sturen naar 9373 maar het haalt niets uit. Weet iemand raad?(Het betreft hier geen smartphone maar een gewone gsm)
Na een week klant te zijn van Proximus TV, internet en 3 gsm abonnementen zijn alle 3 de simkaarten plots niet meer geregistreerd. Hiermee naar de Proximus Shop GEEL geweest en hier kreeg ik een antwoord dat ze het kunnen oplossen voor 10€! Moet ik betalen voor een probleem dat ik niet heb veroorzaakt? Daarna naar de Shop in MOL geweest. Daar hebben ze zonder dralen alles in orde gebracht (GRATIS). Zijn dit oplichters in Geel of niet?
Ik stuur dit in copie, want ik heb vandaag een klachtenformulier ingevuld voor de zaak hieronder :Beste, op zaterdag 25/05 was er een storing in onze omgeving waardoor wij en tal van andere mensen in de buurt niet bereikbaar waren, geen internet en tv hadden. Hierdoor waren wij genoodzaakt om onze zaak in de namiddag vroegtijdig te sluiten aangezien onze bestellingen en diagnoses via internet werken.Ik belde als eerste (!!) in de omgeving naar de klantendienst alwaar ik vriendelijk geholpen werd en de persoon vertelde mij dat de panne nog niet geregistreerd was en ik dit als eerste dus meldde.Naargelang de dag vorderde hoorde ik van meerdere mensen in de buurt dat er een algemeen probleem was. Opnieuw contact opgenomen met Proximus alwaar we niet verder konden geholpen worden.MAAR : tot mijn grote verwondering ontvangt een buur van ons een schadevergoeding/compensatie van 15 euro gedurende 12 maanden op zijn factuur. Begrijpe wie kan.... Wordt dit willekeurig uitgedeeld of zo? Deze per
Ik heb in december aanvraag gedaan om fiber te laten connecteren bij mijn woonst.Er ligt fiber in de straat en bijna iedereen in de straat heeft ook een fiber connectie.Eerste datum voor de technicus… 01/02/2024. Dag verlof voor genomen, 2 zeer vriendelijke techniekers langsgekregen. "Ze hebben eigenlijk de verkeerde mensen gestuurd, hier moet een team voor komen dat kan graven”, die 2 hebben nochtans wel een hele dag bezig geweest om ons toch nog internet te voorzien, niet gelukt. Poging 2, een technieker kwam langs zonder dat wij er iets van wisten, gelukkig was mijn vrouw thuis, weer verkeerd materiaal bij. Die hebben nochtans ook nog hun best gedaan.Belofte dat er met ons contact zou opgenomen worden werd niet nagekomen, dus zelf gebeld, uitleg over graafwerken gedaan. Nieuwe datum aangemaakt, poging 3. 03/04/2024, weer die eerste techniekers die niet geschikt waren om het probleem op te lossen.Weeral gebeld, weer uitleg gedaan over graafwerken, weer een datum 24/04/2024. Weer die
Welke leds dienen te branden bij de fibermodem?
Vandaag met succes de B-BOX4 kunnen installeren. Alles werkt, TV, WiFi, kabel internet…Maar, aangezien ik een Synology NAS opgesteld heb, die enkel via VPN en poort 1194 de benaderen is… lukt het me niet om deze van buiten te conecteren. NAS is correct (geen wijzigen aangebracht, DDNS op de nas is OK, ...) , VPN is OK. Ik vermoed dat ik iets mis doe met de B-BOX. Kunnen jullie helpen aub? Hierbij screenshot vd B-BOX.
De online livestream van RTL Deutschland (HD) op pickx.be en de app werkt niet meer goed sinds enkele dagen. Na enkele seconden beeld komt er een groen storingsbeeld tevoorschijn. Het geluid blijft wel prima erdoor komen. Kan dit nagekeken worden?Alvast bedankt.
BesteIk heb geen ontvangst op veel plaatsen in het dorp, waaronder op mijn werk.Vaak mis ik daarom belangrijke oproepen.Collega’s en klanten klagen hier ook elke dag over.Klanten kunnen niets opzoeken, payconiq lukt hier niet, apple pay ook niet… Waar kan ik dit melden? Moet ik ergens een klacht indienen?Ik startte reeds eerder een topic, maar daar komt niets van reactie meer op… Met vriendelijke groetenLien VGh
Geachte,Ik ben een trouwe en tevreden Proximus-klant. Op mijn abonnementen van het gezin kreeg ik 4x 3 euro korting en voor ’Uw trouw beloond: Internet’ 5 euro korting. Vanaf 27 mei 2024 liep dit af. Is het mogelijk om deze kortingen te verlengen, waarvoor hartelijk dank.Met vriendelijke groeten,
Beste,Geen enkele van de topics geven een sluitend antwoord op de ontwikkeling van de losstaande ATV app van Proximus Pickx.Ik gebruik thuis een Nvidia Shield TV om al mijn content te bekijken. Verschillende grote providers hebben reeds een app uit voor ATV, behalve Proximus.Is er een ETA voor het uitbrengen van deze app? En waar kan de ontwikkeling gevolgd worden?Het is een hele jammere zaak om jullie hiervoor links te moeten laten liggen en over te schakelen. Een overschakeling zou mij toelaten al mijn content te bekijken op een enkel apparaat. (chromecast is geen goed alternatief hiervoor)Groeten!
Beste, ik heb een abonnement van Disney plus waarbij het geluid ook Dolby Atmos mogelijk is. Op mijn nieuwe tvbox v7c geeft de app echter geen Dolby Atmos weer, enkel DD5.1. Mijn Nvidia speler geeft wel dezelfde film weer in Atmos. Kan dit aub bekeken worden? Alvast bedankt.
GoedemorgenIk heb op 18.05 aanvraag tot overname van mijn naam naar mijn moeder naam gestuurd. Op 22.05 heeft een sms gekregen dat volgende rekening op haar naam gaat zijn.En sinds deze sms we hebben geen internet. Alle laptops, gsm, niemand ziet niet netwerk.Ik ben naar proximus winkel geweest, ik heb proximus chat gecontacteerd, ik heb een gesprek via gsm met technieker gehad, maar steeds geen internet. Ja, allemaal zo vriendelijk maar geen internet.En vrouw tijdens gesprek zei dat technieker gaat mij bezoeken volgende mandaag maar als het mijn fout is, dat ik moet betalen.Momenteel ik voelt dat ik heb een foutje gemaakt met proximus als mijn internet provider.Hoe kan ik van thuis werken??? Vreselijk.
Dag iedereen Sinds enkele maanden werkt mijn ‘bellen via wifi’ niet meer op mijn gsm. In mijn gelukkig goed geïsoleerde appartement heb jammer genoeg ik geen bereik. Mijn partner, vrienden en ouders kunnen allemaal via wifi bellen maar ik niet. De volgende stappen heb ik al ondernomen maar zonder succes:Alle mogelijke opties in de instellingen overlopen van mijn gsm Meerdere telefonische contacten met een proximus medewerker. Al 2 keer een nieuwe SIM gekregen omdat dit de ‘oplossing’ zou zijn. Al 2 nieuwe modems moeten installeren maar ook zonder succes. Een nieuwe gsm aangekocht want dit was de laatste optie en hiermee zou het opgelost zijn.Ironisch genoeg werkt bellen via wifi nu wel op mijn vorige gsm die mijn partner gebruikt.Iemand die mij kan helpen? Buiten in de regen gaan staan bij 4 graden om te bellen is niet zo mijn ding..Dank bij voorbaat
Beste, Het deactiveren van mijn abonnement lukt niet, omdat ik nog een aanvraag zou lopen hebben. Ik heb in geen maanden een aanvraag ingediend(ter info). Decoder verwijst me naar my proximus, daar kan ik niet deactiveren omdat ik nog een aanvraag lopen heb
Beste,Wij kregen in oktober een nieuwe modem. Toen was onze factuur nog oké. Ik ben de oude in december gaan inleveren bij een kantoor van Proximus en sindsdien loopt het mis. Op de factuur van januari wordt de modem plots dubbel aangerekend. Ik bel hiervoor naar Proximus en ze halen het van mijn rekening. Maar op de factuur van deze maand wordt de modem opnieuw dubbel aangerekend… Kunnen jullie dit alstublieft oplossen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.