De update gisteren bij de opstart van mijn V7 tv-box viel na een tijdje stil en dan verscheen er op het scherm de melding “Apparaat is al geregistreerd op een ander account” . Daarna 3 helpdesk medewerkers aan de lijn gehad die vol goede moed probeerden het euvel op te lossen maar voorlopig zonder resultaat. Er zou een nieuwe V7-box opgestuurd worden maar ik vrees een beetje dat dit misschien ook niet zal helpen. De V7- box heeft voordien nooit problemen opgeleverd.
Belagrijk: Is je profiel aangevuld zodat de forum medewerkers je kunnen helpen?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
PX moderator dit verder natrekt
.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.