Skip to main content

De update gisteren bij de opstart van mijn V7 tv-box viel na een tijdje stil en dan verscheen er op het scherm de melding “Apparaat is al geregistreerd op een ander account” . Daarna 3 helpdesk medewerkers aan de lijn gehad die vol goede moed probeerden het euvel op te lossen maar voorlopig zonder resultaat. Er zou een nieuwe V7-box opgestuurd worden maar ik vrees een beetje dat dit misschien ook niet zal helpen. De V7- box heeft voordien nooit problemen opgeleverd.

Belagrijk: Is je profiel aangevuld zodat de forum medewerkers je kunnen helpen?
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”


@jepedepe 

Lukte het ook niet nadat je de v7 decoder gereset hebt.

Je TV Box resetten | Proximus


@Mutlie     Dank voor de info

@Martin     Ik heb V7 decoder al 2 keer gereset maar na invoer van de nodige gegevens krijg ik telkens opnieuw “Apparaat is al geregistreerd op een ander account “  contacteer de helpdesk 


@jepedepe Dan zal het inderdaad afwachten worden tot een PX moderator dit verder natrekt.


Reageer