Skip to main content

Sedert woensdag 4 september ben ik overgestapt van corporate naar Pay &Go (eigenlijk erop gegooid zonder enige support). 5 september sta ik op met een Pay & Go die ik niet zelf kan identificeren en dus kan ik niet bellen of sms’en.

Naar de Proximus shop. Gelukkig kunnen ze me daar vlug identificeren. Dan naar de concurrent waar ik naartoe wil verhuizen, aanvraag ingediend. Komt in orde, binnen de dag valt Proximus weg en kun je overstappen.

 

Intussen zijn we zaterdag en is mijn Proximus nog steeds niet afgesloten? Ik heb geen zin om support te bellen, want dan luister ik een half uur naar de wachtmuziek tot mijn Pay & Go saldo alweer op is.

 

Ik begin mijn geduld te verliezen.

Ter info: iemand van Proximus zelf komt maar pas terug langs op het forum nu maandag.

Normaal is het de concurrent waar je de aanvraag ingediend hebt, dat ervoor moet zorgen dat de transfer in goede orde gebeurt.

De overdracht duurt in normale omstandigheden een drietal dagen de zondag niet meegerekend.

 

 


@Frederik Paes 

Zoals eerder gemeld: bij identificatie van het gsm nr blijkt dat het niet meer onder proximus valt.

groeten

Tina


Reageer