De optie zendernummers wijzigen staat niet op de webpagina waar ik naar gelinkt werd - enkel ‘zender hernummeren hulp’. Aan de telefoon zeggen ze dat er niets mis is met mijn account en dat er geen probleem is in de koppeling maar ik heb een sterk vermoeden van wel. Ik krijg ook nog es ook nog de melding ‘Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account’ als ik wil inloggen op de App. Kan er iemand van Proximus hier helpen?
FYI: blijkbaar zijn er (al dan niet algemene) problemen met hernummeren https://www.proximus.be/pickx/nl/preferences/zenders-hernummeren
Ik heb een paar keer de pagina herlaadt en dan lukt het ineens !
Zenders hernummeren via Pickx op comp lukt niet.
Als je de muis op een zender zet krijg je dan een omkadering en een knop verplaatsen te zien of krijg je foutmelding of iets anders , ook controleren of je ingelogd bent.
NB: PX medewerkers komen pas morgen maandag terug langs hier.
Volgens uw eigen diensten werkt dit helemaal niet met een T7 decoder
Sorry een V7 decoder.
!Op voorwaarde dat het wel klopt wat ze u via de helpdesk gezegd hebben!
___________________________________________________________________________________________________
Pas de zendernummering aan via Pickx.be
Via Pickx.be kan je op een gemakkelijke en intuïtieve manier je tv-zenders hernummeren. Bovendien zal deze wijziging automatisch zichtbaar zijn op alle Pickx platformen, TV Box, Pickx.be & Pickx-app.
- Ga naar www.pickx.be/zenders ;
- Voer je MyProximus login en wachtwoord in;
- Selecteer een zender in de lijst en sleep die naar de gewenste plaats. Om naar een specifiek nummer te verplaatsen, druk je op de Verplaatsen-knop aan de rechterkant en voer je het gewenste nummer in. Breng zoveel veranderingen aan als je wil;
- Druk op Opslaan onderaan het scherm om je wijzigingen op te slaan.
Goed om te weten
- De wijziging die gedaan werden via Pickx.be, zijn automatisch en onmiddellijk zichtbaar op de TV Box en op de Pickx.be. Na herstart of na 4 uur zijn deze ook zichtbaar op Pickx-app.
- Andere zenders nummers zullen mee opschuiven. Bijvoorbeeld, als je zender 5 verplaatst naar nummer 1 > de zender die aanvankelijk op 1 stond zal nu op plaats 2 komen, de zender die op plaats 2 stond zal nu op 3 komen te staan enz…
- Terugkeren naar de standaard zenderlijst venster (of standaardinstellingen) kan via de Standaardvolgorde-knop .
november 2021
Vanaf nu kan je de zendervolgorde ook aanpassen op de Android box (V7). Meer info vind je hier
Pas de zendernummering aan via Pickx.be
Via Pickx.be kan je op een gemakkelijke en intuïtieve manier je tv-zenders hernummeren. Bovendien zal deze wijziging automatisch zichtbaar zijn op alle Pickx platformen, TV Box, Pickx.be & Pickx-app.
- Ga naar www.pickx.be/zendersNieuw venster ;
- Voer je MyProximus login en wachtwoord in;
- Selecteer een zender in de lijst en sleep die naar de gewenste plaats. Om naar een specifiek nummer te verplaatsen, druk je op de Verplaatsen-knop aan de rechterkant en voer je het gewenste nummer in. Breng zoveel veranderingen aan als je wil;
- Druk op Opslaan onderaan het scherm om je wijzigingen op te slaan.
Goed om te weten
- De wijziging die gedaan werden via Pickx.be, zijn automatisch en onmiddellijk zichtbaar op de TV Box en op de Pickx.be. Na herstart of na 4 uur zijn deze ook zichtbaar op Pickx-app.
- Andere zenders nummers zullen mee opschuiven. Bijvoorbeeld, als je zender 5 verplaatst naar nummer 1 > de zender die aanvankelijk op 1 stond zal nu op plaats 2 komen, de zender die op plaats 2 stond zal nu op 3 komen te staan enz…
- Terugkeren naar de standaard zenderlijstNieuw venster (of standaardinstellingen) kan via de Standaardvolgorde-knop .
Bij mij werkt zelfs /zenders niet, de reactie is alleen een Pickx scherm.
Als je ingelogd bent in http://proximus.be/zenders zie je dan op de horizontale selectiebalk “zenders hernummer” niet staan?
NB: morgen kunnen de PX forummedewerkers (moderators) altijd verder natrekken of de instellingen/koppelingen met je TV profiel in orde zijn.
Ik zie de “zenders hernummeren” niet staan.
sorry ik was daarnet verkeerd, je moet inloggen op https://www.proximus.be/pickx/nl/preferences/zenders-hernummeren om die te zien staan. Heb de link hier aangepast nu
Maar als je ze niet ziet wacht je best tot een PX medewerker eens je instellingen natrekt.
Sinds mijn decoders zijn vervangen door de nieuwe android decoders kan ik via afstandsbediening niet zelf een zendernummer wijzigen, ? Is dit normaal?
vroeger op oudere decoders kon je dit inderdaad via de decoder zelf nu moet je dit online
via → https://tv.pickx.be/nl/preferences/zenders-hernummeren
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.