opnames in Pickx app
Gisteravond hebben wij 2 afleveringen van Shetland, opgenomen (detective serie op NPO2).
Deze verschijnen in de opnames via de decoder (V7) maar niet in de pickx app (op smartphone).
Verder kijken
Daarnaast hebben wij een reeks (Huss) beginnen opnemen op Canvas. Pas bij het afspelen van de 1e aflevering (vorige vrijdag dacht ik) hebben we gemerkt dat het een herhaling was (of hebben we eerder gekeken op een andere zender?). Na enkele minuten heb ik de (twee) opnames gewist en de serieopname verwijderd. Maar de opname (1e aflevering) blijft gewoon staan in “verder kijken”. Ze wordt uiteraard niet gevonden. Via de app geeft dit trouwens een “error 404”.
Herstarten van decoderis geen oplossing, herstarten van modem en decoder evenmin.
volgorde van afleveringen (V7)
Al eerder aangekaart: bij een reeks controleer ik steeds welke aflevering de volgende is, dit is niet noodzakelijke de bovenste in de lijst. Het is dus al voorgekomen dat het vervolg van een reeks niet klopte in het verhaal omdat … juist. De optie “recenste eerst” is beschikbaar maar een volkomen onlogische optie. Kan dit eens doorgegeven worden? En ook de resterende dagen zouden duidelijker moeten getoond worden in het overzicht.