Skip to main content

Ik heb twee boosters in mijn pakket, maar 1 is de oude v1, die ik al had een tijdje heb, en de andere een v2, die ik onlangs ontving na de upgrade van mijn pack. Ik heb eigenlijk matig internet met zwakke dekking (voor een stevige prijs)… en de boosters doen hun werk maar half. Kan dit komen omdat ik met twee verschillende boosters zit die niet volledig compatibel zijn? Ik zou in elk geval graag die v1 omruilen voor een v2. 

Alvast bedankt 

@Renata  Met giga fiber en de internet box+,  heb je er inderdaad alle belang bij voor de goede werking van met wifi Mesh boosters V2 te werken. 
Als de PX moderatoren hier de draad opnemen kunnen ze dit verder bekijken voor u.

@Renata  Dag, deze v1 booster is niet compatibel met de V2 en Internetbox+. Best hiervoor een bijkomende v2 gebruiken. Je v1 is niet gedocumen teerd in onze systemen en kan deze bijgevolg niet wisselen. Stuur ik je een v2 op?

Bedankt voor de aangeboden oplossing. U mag de booster v2 opsturen. We sukkelen al een hele tijd, dus hopelijk lost dat het probleem op.

Alvast bedankt

Ik ontving nog geen bevestiging van verzending. Is de booster onderweg? Vriendelijke groet

@Renata 

ik heb net het order ingeleid.

De V2 zal normaal vrijdag geleverd worden.

Bevestiging per mail is ook verstuurd.

Groetjes

Tina

Is er op de PXS website een mogelijk om zo’n Wifi booster te bestellen? Of moet dit via My Proximus?
1 Wifi booster zou steeds gratis zijn in het Flex pack?
Het is niet voor mezelf maar voor mijn ouders. Zij hebben recentelijk een Internetbox gekregen te vervanging van hun BBox. En dan zou dit de V2 Wifi booster moeten zijn, maar op de website zie ik enkel de V1 staan. 

@KristofD77 

als je in je profiel alle gegevens zet (klantennummer etc) dan kijken we dit voor je na en sturen de booster op.

In een Flex pack (tv, internet, vaste lijn)  is 1 wifi booster inbegrepen, klopt… 

mvg

Tina

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

@tina.b ik heb je een prive bericht gestuurd met de juiste gegevens van mijn ouders want in mijn profiel staan mijn klantgegevens. bedankt!

@KristofD77

We kijken het na en laten nog iets weten.

groeten

Tina

Reageer