Skip to main content

Sinds een week fiber en werkte goed en ineens doet het niets meer de lichten op de modem flikkeren en de aansluiting naar binnen toe brand het lampje alarm proximus gebeld krijg te horen dat er een incident is bij mij in de buurt wat klinkt als een excuus om niets te moeten doen al 2 dagen geen internet of televisie als dit niet snel opgelost geraakt stap ik over naar andere provider de proximus service om te helpen trekt op niets 

Ik kreeg amper een mens aan de telefoon en die probeerde me ook af te schepen 

@Hegg 

Ter info: Normaal gezien als je 0800 22 800 belt en je krijgt te horen dat er problemen zijn in je regio, dan wil dit zeggen dat PX op de hoogte is en er mee bezig is om het op te lossen.

Maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder info geven/helpen, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer (indien nog niet gebeurd) in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 


@Hegg

Als je een melding krijgt zoals “ er een incident is “ dan is er een algemene storing waarvan proximus op de hoogte is; bijv een kabelbreuk… 

De nodige werken zullen ondertussen al gestart zijn.. en misschien al opgelost?  

Kan je laten weten of het opgelost is ondertussen? 

Vul je je forumprofiel aan? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina


@Hegg 

volgens info die ik ontvangen heb van technische dienst is de storing opgelost.

Excuses voor het ongemak

Groetjes

Tina


Beste Tina de storing mag dan verholpen zijn maar mijn probleem blijft hetzelfde nog steeds geen internet het staat nog steeds in alarm en de modem lichten flikkeren nog altijd dit duurt nu al een volledige week gaat proximus nu eindelijk een mekanieker sturen en misschien dat we ook wel gecompenseerd worden voor het geleden leed ik heb ook niet de gewoonte te betalen voor niet geleverde diensten 


@Hegg

dank voor feedback, ik neem opnieuw contact op met mijn technische collega’s.

ik heb voor mezelf dossier 55153846 opgestart voor opvolging.

we houden je op de hoogte.

groeten

tina


@Hegg 

collega’s hebben ontdekt dat probleem nog niet is opgelost!

Er wordt opnieuw aan gewerkt en ik probeer een timing vast te krijgen

Groeten

Tina


Reageer