Skip to main content

 

Beste,

Gisteren is mijn proximus-abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet en ben ik op een Prepaid-account gezet.  Ik heb ondertussen zonder probleem kunnen herladen, maar sim-kaart activeren lukt niet.  Ik heb geprobeerd om te identificeren via de website, maar ik krijg foutboodschap : 

Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen

We kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.

 

Jullie online support stuurt me gewoon door naar een proximus shop.  Verder geen uitleg…

Alvast dank voor jullie feedback,

mvg,

Hans

M_016 is niet van Proximus en kan dus je email niet verwijderen, enkel een PX moderator kan dit nog verwijderen (= pas maandag)


@woute 

email is verwijderd

groeten

Tina


@woute 

we kijken je krediet ook na en Luc volgt op

Groeten

Tina


oke Merci! Ga er vanuit dat  @Luc.M  me op de hoogte brengt dan.

Bedankt!


Misschien is het krediet nakijken/toevoegen iets voor @Joel M @HeidiE ? @Luc.M is mogelijks op vakantie?

Bedankt,

Wout


Dag @woute het krediet is bijgezet maar de 3GB lukte niet. @tina.b  heeft hiervoor achterliggend hulp gevraagd en houdt je op de hoogte. Groetjes, Heidi


@woute 

je extra data zijn toegevoegd ondertussen.

groeten

Tina


Zoals al eerder gemeld hierboven door @Gertjan.GG, blijkt het ook bij mij iets met een ‘unparseable date’ te zijn: 
 

{"uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141","exceptionType":"BadRequestException","message":"The expiration date is invalid","rootCauses":a{"exceptionType":"DateTimeParseException","service":"eid-belgium","message":"Text 'May  9 23:59:59 2024 GMT' could not be parsed at index 4","uuid":"f363af42-d5b9-4466-8ce5-dabc91cd8141"}]}

Misschien werk het niet met EID’s die de eerste 9 dagen van een maand expiren ? 

I’m getting the same error, and sure enough, my eID has an expiry date on the 9th of the month.

The error message clearly shows that the problem is because it’s not expecting the space before the 9 (there’s two spaces after the word May). I wonder if everyone else here with problems also has an eID which expires in the first 9 days of the month.

If so, it says a lot about Proximus that such a basic coding error can go unfixed for 2 years.


Beste,

 

ik heb identiek scenario zoals hierboven - omgezet van werkgever naar privé herlaad kaart en geraak niet geïdentificeerd. Niet mogelijk om naar winkel te gaan tijdens de openingsuren. Kan er gekeken worden naar een workaround voor mijn nummer aub.

Mvg Tom


@Tegolosk 

heb je een klantennummer bij ons?

Kan je dat invullen in je profiel?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

We kunnen je gsm nr (tijdelijk?) omzetten naar een abonnement?

mvg,

Tina


Reageer