Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste medewerker van Proximus, Onlangs werd onverwacht (en ongevraagd!) een TV Box v7 geleverd door bpost. Een tiental dagen later(!) kwam er een brief om de aanstaande levering te melden met een verzendlabel en verzendlijst met terug te sturen materiaal. Hierin wordt gevraagd om een TV Box met ref. 16030124 terug te sturen. We hebben echter geen TV Box met die referentie. Kan het zijn dat dit om een V6 gaat? We hebben nl. kortstondig een V6 gehad in 2021, maar deze werd al in november 2021 teruggestuurd en omgeruild voor een V5C, omwille van klank zonder beeld met de V6. Volgens wat ik begrepen heb op dit forum blijft de V5c nog in omloop, dus het is mij niet duidelijk waarom we deze zouden moeten terugsturen, zeker nu dit de enige manier is om toegang te hebben tot de lange-termijnopnames. Ook opvallend is dat er op de factuur van mei al huur werd aangerekend voor een TV Box waar we niet om gevraagd hebben. Het gaat maar om 3 dagen, maar dan nog. Graag hoor ik van jullie wat precie
Na plaatsing van Internetbox ipv Bbox3 is de NASServer niet meer bereikbaar in bestandsbeheer Netwetk (Opslag apparaten) De NASServer is WDmyCloudMirror 2. Zelfde probleem op Desktop en 2 laptops… dus Internetbox doet niet hetzelfde als BBox3...arp op de desktop ziet hem wel, en ik kan aan de setup. Informatie van de modem geeft dit:InternetBoxWDMyCloudMirrorDus de router ziet hem dus ook…Bij een vorige post spreekt men van het IP-adres te veranderen naar 192.168.128.200…WDMyCloudMirrorDit geeft:WDMyCloudMirrorMomenteel zijn mijn opties dus op: op de NAS kan ik blijkbaar geen mask instellen…Wat nu?
Beste,Heb bemerkt dat de kortingen op Mobile Flex S op onze 3 gsm-nummers is gestopt.Kunnen deze terug geactiveerd worden?Was een afspraak om klant te blijven, maar ik moest wel elk jaar opnieuw contact opnemen.Via de telefoon was het daarnet zogezegd niet mogelijk, dan maar langs deze weg.Met vriendelijke groeten, D.
Ik wil tv replay stopzetten
Is het mogelijk om de lichtjes van de wifi booster v2 uit te schakelen?
Is het mogelijk op op een Pay&Go simkaart, een pubic IP adres te krijgen voor de alarm vanop afstand te kunnen bereiken?
Beste, Sinds enkele weken zijn er hier serieuze netwerkproblemen in de regio Sankt-Vith en Burg-Reuland. Vroeger kon ik probleemloos in de auto bellen. Nu valt vaak de verbinding weg of wordt ze van erg slechte kwaliteit. Al sinds 23 jaar was Proximus hier de beste oplossing, maar nu absoluut niet meer. Hebben jullie netwerkproblemen of antenneveranderingen doorgevoerd in deze regio? Alvast bedankt voor uw antwoord, want via de chat of via de telefoon is de klantvriendelijkheid die ik heb ervaren onder het vriespunt. De telefoonlijn wordt gewoon verbroken en via de chat willen ze je niet verder helpen als je alle info geeft behalve je verjaardag. Barbara Bruynseels
Ik heb een vraag over een aansluiting - kabels van fiber , in januari 2023 hoorde mijn vader op de jaarvergadering met de syndic die ons gebouw beheert an het appartement gebouw waar hij woont en ook voorzitter van is dat de aansluiting van fiber er aan komt , wanneer juist weet de dossierbeheerster niet , maar er stond al wel een voorbeeld tekening op de website van ons gebouw van de syndic dus zijn ze blijkbaar al komen kijken van Proximus zonder ons hier in te kennen, niet echt leuk , van hoe de kabels op de algemene delen op iedere verdieping gaat ingelegd worden , helemaal langs onze trappen naar boven , in plaats van door de koker waar al onze andere aansluitingen inzitten , niemand van de 7 eigenaars gaat hiermee akkoord , dus mijn vader wil graag dat er iemand langs komt om dit te bespreken , want onze syndic trekt er zich niets van aan, dus ik help mijn vader er dan maar zelf mee verder want ook binnen in ons appartement moeten deze kabels correct worden gelegd want wij hebb
BesteWij hebben in de maand mei 2023 bij een proximus winkel langsgeweest om een installatie aan te vragen voor internet, tv en telefoon. Klantennummer: 504304***. Tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde, wij wachten dus al 8 maanden op internet, tv en telefoon. Hier kort het verloop van de voorbije maanden.5 juni - eerste afspraak: Wij namen speciaal verlof voor deze afspraak, de dag ervoor kregen we eens sms dat we zeker persoonlijk aanwezig moesten zijn, wat we ook deden. Resultaat: Om 16u kregen wij een bericht dat ze niet meer gingen langskomen. Wij maakten bijgevolg een nieuwe afspraakJuli: Ondanks nieuwe afspraak, GEEN ENKELE BERICHTGEVING waarom er terug NIEMAND aanwezig was.Augustus: Technieker kwam langs, maar kon niet verder werken aangezien een lasser moest langskomen. Er werd door hem een nieuwe afspraak ingepland. September - oktober: 2-3 afspraken vastgelegd, waarvan terug NIEMAND gezien, ZONDER ENIGE VERWITTIGING. Slechts bij 1 afspraak kwam iemand lang
Waarom kan ik bepaalde programma’s zoals TV OOST en NJAM niet opnemen als serie en moet ik dit dagelijks instellen?Heb juist contact gehad met Proximus en mijn modem zou verouderd zijn maar dit is altijd hun uitleg maar niet de oplossing.Het zou kunnen dat dit aan de zenders ligt maar dan zou Proximus toch voor een oplossing moeten zorgen. Bij Telenet is dit blijkbaar geen probleem.
al 2 dagen geen tv internet, wie heeft dat nog, moet nu 2 dagen wachten voor ze te komen maken. Kan dit allemaal zomaar en wie gaat die 4 dagen betalen dat ik niet tv kan kijken
In een artikel over Fiberklaar in HLN lees ik volgende zin : “Hij moest klanten overtuigen om supersnel internet te leggen, in de vorm van een fiberkabel. Die komt het bedrijf gratis leggen, al betaal je na een jaar wel een extra bedrag op je maandelijkse rekening.”Weet iemand wat dat betekent?Aanleg van Fiberklaar met contactpunt in huis. Deze aanleg is gratis .Tot zolang er geen aanpassing van contract bij provider naar fiber gebeurd is , kunnen toch geen kosten aangerekend worden …Iemand meer info of bevestiging hierover ? ro
2 weken geleden naar proximus center om info over onze GSM.Och meneer, we zien dat er fiber in de straat ligt, mogen we je overzetten op Fiber abonnement?Euh, ja geen probleem dachten we en we kregen nog een jaar Fiber gratis!Goed, verlof genomen woensdag 19/6 installatie. 2 mannen (amper NL) hangen de nieuwe modem en trekken de kabel binnen. Na een uurtje hoor ik dat het signaal niet doorkomt. Ze gaan terugkeren binnen een uurtje.Goed, ik wacht nog steeds op hun terugkeer 2 dagen later. Na ettelijk telefoongesprekken met Proximus en verschillende uitleggen - de ene zei schuld techniekers, de andere schuld van ons signaal, de andere zei problemen met de activatie.OK, goed maar enkele uren later werkt het!! hoera, gisteren 20/6 de hele dag internet, tv - alles werkt naar behoren….vanmorgen vrijdag 21/6 geen signaal, niks werkt! Na gesprek met de assistent op chat blijkt opeens dat er een lasser moet komen voor een kabel???? 2/7 eerste vrije dag. Dus moet ik nu serieus terug ver
Op woe 12/06/2024 plots geen internet meer. Vandaag ma 17/06/2024 technieker hersteller Proximus langsgekomen en terug internet. Probleem draad & aansluiting voor ons in verdeelkast verderop in de straat blijkbaar los door werkzaamheden medewerker Proximus. Technieker heeft in verdeelkast alles terug aangesloten en bij ons alles terug opgestart en alles werkt terug. Ref. ook recht op compensatie voor periode dat we geen internet gedurende 6 dagen … telefonisch of via chat aanvragen bij Proximus via My Proximus. Noch via telefoon noch via chat gelukt of goed geholpen door Proximus. Telefoonmenu voorziet niks hiervoor … ook niet voor klacht over slechte bereikbaarheid. Bij de chat werd ik van de ene naar de andere medewerker doorgestuurd … wachten en wachten en laatste vroeg dan nog eens klantnummer terwijl reeds in chat opgegeven en chat via inlog My Proximus. Echt klantonvriendelijk en men zou durven denken dat ze het hun klanten bewust moeilijk maken om die compensatie aan te vrag
Beste,hoe / waar kan ik een muurbeugel voor mijn Wi-Fi V2 booster krijgen?Alvast bedankt en vriendelijke groeten
Wegens definitief verhuis van mijn moeder naar een woon zorg centrum mogen alle contracten van Proximus opgezegd worden asap. Gegevens in Ticket.
vanmorgen in de proximus winkel een nieuwe gsm met nieuwe simkaart gekocht. De oude simkaart (pay and go) vervangen door een nieuwe (nano sim pay and go). De vraag gesteld of de resterende som (+/- 30 euro) overgeheveld werd op de nieuwe kaart, dit werd ons bevestigd. Deze namiddag nieuwe gsm opgestart en bleek dat er slechts 0,27 euro op de kaart overbleef. Kunnen wij op een of andere manier ons geld recupereren?? Kan dat resterende bedrag van 30 € van het oude toestel op welke wijze dan ook worden bewezen?
Beste,We zijn nu al enkele jaren aan het wachten tot Proximus zich aanmeldt als partner bij Doccle. Het is een geweldige manier om al je administratie bij te houden en je rekeningen niet uit het oog te verliezen. Proximus heeft via Zoomit al een stap gezet, maar dit is toch niet helemaal dezelfde werking.Ik denk dat ik voor veel klanten spreek als ik zeg dat dit een grote meerwaarde zou zijn. Kan er wat meer uitleg gegeven worden waarom Proximus dit tot op de dag van vandaag nog niet implementeert?
Ik heb twee decoders, de ene werkt prima. Heb ze nu een week in gebruik. De ander als ik die inschakel geen geluid. Uitschakelen en weer inschakelen en dan geeft hij wel geluid. Sins dit weekend moet ik dit steeds zo doen. Wat is hier aan de hand?
Kan dit eigenlijk zomaar? Een huisbaas en een Syndicus je verplichten om bij een andere provider te gaan omdat de bewoners die tegen stemmen tegen de vooraanleg van Fiberklaar voor Proximus?Wat voor raad kan ik hierover krijgen?Het appartement is aangekocht.
BesteOnze situatie:Nieuwe TV 55” inch TV (S95C), fiber, orbi systemen (5888 mbps downloadsnelheid via wifi), Pickx box rechtstreeks op modem via ethernet, nieuwe HDMI kabel gekocht. Instelling op “Automatisch (3840x2160p50)”. Beeld blokkerig. Ik heb het idee dat de Pickx box vertraagd, als ik Netflix via de Pickx start haal ik 230mbps, via de tv 500mbps. Ik snap ook niet dat ik Pickx niet kan downloaden op TV, misschien toch maar een apk downloaden, lijkt wel of dat de enige weg naar een oplossing is. Wel bijzonder, als ik een programma herstart (replay) is de kwaliteit aanzienlijk beter. Ik begrijp er weinig meer van… Ik heb veel uitgegeven voor de nieuwe technologieën maar het beeld lijkt lelijker dan ooit. Ik blijf lezen en hopen op een oplossing Proximus….
de tv gids in pickx op mijn computer slaat tilt, er zijn al enige dagen verschillende zenders niet meer zichtbaar, op TV wel en daarvoor zou ik kunnen herstarten wat ik met pickx niet kan doen op de computer. Een geplande film die juist geprogrammeerd staat op zon 23 juni op TV staat dan op computer op 30 juni. Geplande films en series die ik via de tv geprogrammeerd heb staat dan wel in pickx, via tv gedaan omdat die niet te zien zijn op pickxNog iemand dit probleem
Sinds kort heb ik een V7 tv-box en bij de installatie er van zag ik op de zijkant van de box een “aan-uit” knop met daarnaast een knop “pairing” ik vermoed dat dat bluetooth is? Zou het dan mogelijk zijn om een bluetooth hoofdtelefoon aan te sturen om het geluid van de gekozen zender te horen?
Gisterenavond 22/6…. Belgacom TV valt uit / Geen internet verbinding.. Pas na meerdere koude starts,.. Bbox & Ontvanger… lukt het weer… Alleen ‘Internet’ ligt er uit… Vanochtend; … BBox-router;Via netwerk gekoppelde desktop; DNS Resolve timed-out… Resultaat: geen internet Wifi in huis via het als AP geconfigureerde Synology Router rt6600ax; Evenmin internet.. Eerst maar een de desktop… Overrulen van de DNS-Server (Zelfde IP-adres als de gateway) - Problem solved… Internet werkt.Wifi-Access Point… DNS van de gateway wijzigen… NIet echt een succes, want de DHCP van de BBox geeft ook de DNS-settings door.. Smartphone; Manueel overrulen per SID van de ‘automatische’ DNS-Settings.. Yup; Internet werkt weer.Laptop over Wifi; Yup, overrulen van de DNS-settings → Yup, INternet werkt weer… Mij lijkt er iets mis op de BBox… De ‘standaard’-DNSServer (op deze Belgacom Hardware) faalt ? De DNS Resolve Requests timen out, of bereiken 192.238.1.22 nog 192.238.1.21 niet langer … Nog Iemand ?
Ik zit met een probleem.Ik heb een app van Luminus gedownload op tablet, energy control monitor.De dongle is op de meter geplaatst en die staat in de kelder. Maar om verbinding te maken met de dongle heb ik internet nodig, en dat lukt niet in de kelder. Heb daar geen internet.Bestaat er iets om daar toch internet te krijgen via wifi?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.