Vraag

Uw bestelling is in behandeling

  • 17 February 2022
  • 10 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds maandag heb ik een mobile Flex 15 toegevoegd aan mijn Flex S (tv + internet). Ik stelde dinsdag enkele zaken in via Producten | Proximus:

  • Blokkeer dataverbruik buiten EU
  • Bel, sms en surf enkel binnen de EU
  • Voicemail: uitschakelen = OK

De voicemail is correct uitgeschakeld. De andere twee opties kan ik niet testen momenteel. 

Ik zie nu het volgende op Producten | Proximus:

 

Uw bestelling is in behandeling

Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.

 

Alle sliders naast de opties zijn grijs (uitgezonderd ‘sms-meldingen’).

Mijn vraag: is er nog iets dat open staat / blijft hangen bij jullie? Kan ik iets ondernemen van mijn kant?


10 reacties

Reputatie 2
Badge

Ondertussen is de melding weg. In orde dus :)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JLPS_ ik lees je bericht nu pas, fijn dat het in orde is!! Groetjes, Heidi

ik heb de zelfde probleem

Reputatie 7
Badge +3

@ardarty  Dag je kunt best je coockies en cache eens cleanen van app of je browser. Meestal is het probleem dan opgelost.

Reputatie 6
Badge +1

Bij mij sinds 17 juni, fiber, tv, en drie gsm s aangesloten. Er blijft maar staan uw bestelling is in behandeling. Met als resultaat, kan enkel de drie mobiele telefoons zien in my proximus. Kan geen voordelige gsm kopen bij proximus, kan niet op Pickx app. Kan geen opties toevoegen. Al enkele keren gechat met medewerkers en vorige week en deze week naar proximus shop geweest. Die mensen hebben gebeld en ticket opgemaakt om dit op te lossen en het blijft maar aanslepen, heel vervelend.  Morgen masr weer eens bellen. Gelukkig werkt alles wel goed.

Reputatie 7
Badge +3

@wwilliamm  Dag, ik heb een IT interventie voor je order aangemaakt zodat zij dit verder kunnen afwerken. Groetjes,

Reputatie 7
Badge +3

@wwilliamm  Men laat ons weten dat er nog een document wacht dat u moet goedkeuren. Eens dit goedgekeurd zal het hele order afgewerkt worden. Ik heb dit zonet opnieuw verzonden via mail. Groetjes

Reputatie 6
Badge +1

Luc, ik heb U twee priveberichten gestuurd, hopelijk kunt u mij helpen.

 

Alvast bedankt

Reputatie 6
Badge +1

Weer contact gehad met klantendienst, geen beweging in te krijgen. Het enige wat ik te horen krijg u moet geduld hebben. Dit duurt al twee weken. Ze zeggen dan Salto moet dit oplossen wij kunnen niets voor u doen. Dus ja zo blijft het maar aanslepen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @wwilliamm IT-ticket IM12553126 is hiervoor in behandeling, de IT-dienst doet momenteel het nodige. Onze excuses voor het ongemak. 

Reageer