Ik krijg regelmatig de melding op het home scherm
TECHNISCH PROBLEEM
Wegens een technisch probleem kan je enkel live tv -kijken of de tv-gids raadplegen
Wat is hier de oorzaak van
Ik krijg regelmatig de melding op het home scherm
TECHNISCH PROBLEEM
Wegens een technisch probleem kan je enkel live tv -kijken of de tv-gids raadplegen
Wat is hier de oorzaak van
slechte verbinding met de bbox werk je met wifi toestellen tussen decoder en bbox dan zou dar de oorzaak kunnen liggen.
Anders ook eens de toestellen heropstarten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Melding dat door een technisch defect enkel live tv kijken kan. Dit is al een week. Hoe is dit op te lossen?
mvg
jos Bammens
heb je de toestellen al reeds heropgestart → toestellen heropstarten in de aangegeven volgorde als dit niet helpt dan zijn er nog een paar vragen:
Is je v7 decoder rechtstreeks met netwerkkabel aan de internet box verbonden.
Zit er eventueel een switch tussen
heb je de toestellen al reeds heropgestart → toestellen heropstarten in de aangegeven volgorde als dit niet helpt dan zijn er nog een paar vragen:
Is je v7 decoder rechtstreeks met netwerkkabel aan de internet box verbonden.
Zit er eventueel een switch tussen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.