Skip to main content

Ik krijg regelmatig de melding op het home scherm

TECHNISCH PROBLEEM 

Wegens een technisch probleem kan je enkel live tv -kijken of de tv-gids raadplegen 

Wat is hier de oorzaak van

slechte verbinding met de bbox werk je met wifi toestellen tussen decoder en bbox dan zou dar de oorzaak kunnen  liggen.

Anders ook eens de toestellen heropstarten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


@swakke Die melding krijg je enkel als deze functies om technische redenen tijdelijk niet werken. Zodra dit dan hersteld is op ons netwerk, krijg je ook een melding dat je alle functies weer kan gebruiken. 


Melding dat door een technisch defect enkel live tv kijken kan. Dit is al een week. Hoe is dit op te lossen?

mvg

jos Bammens


heb je de toestellen al reeds heropgestart → toestellen heropstarten in de aangegeven volgorde als dit niet helpt dan zijn er nog een paar vragen:

Is je v7 decoder rechtstreeks met netwerkkabel aan de internet box verbonden.

Zit er eventueel een switch tussen 


@Jozef.bammens Kan je de internetbox en tv box herstarten. De uitleg staat  hier beschreven in de link.

heb je de toestellen al reeds heropgestart → toestellen heropstarten in de aangegeven volgorde als dit niet helpt dan zijn er nog een paar vragen:

Is je v7 decoder rechtstreeks met netwerkkabel aan de internet box verbonden.

Zit er eventueel een switch tussen 

 


Reageer