Bedankt voor de snelle reactie; ik heb de gegevens aangevuld.
Dag @JelleP er werd al een dossier opgemaakt voor de dienst MyProximus, ik geef de gegevens door aan je dossierbeheerder. Zij zal je verder contacteren! Groetjes, Heidi
Bedankt, ik hoop het want dit sleept al weken aan :-(
@JelleP
alle info van beide klantennrs is doorgegeven aan de dossierbeheerder zodat je account kan nagekeken en het nodige gedaan
groeten
Tina
Bedankt om het door te geven; ze hebben eerst gezocht op het klantnummer maar dat is inderdaad niet gelinkt. Mijn vraag was om het account op mijn email adres te verwijderen. Dat is tot nu toe nog niet gelukt precies. Ik blijf hopen.
@JelleP Ik heb de info bijgevoegd in uw dossier 50201610.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Hier juist hetzelfde .
Een verkeerde geboortedatum die verschijnt op mijn proximus app zodat ik niks kan wijzigen, ( blijkbaar van hun staat mijn geboortedatum wel juist ingevuld op hun website . meermaals gebeld en via de chat contact opgenomen en telkens zijn ze er mee bezig duurt al paar maanden, maar lekker verder cashen omdat er in mijn dorp wegenwerken zijn die dan een kabel meehebben zodat ik niet op wifi kan . En het slechtste is dan nog dat ze zomaar 1 gb per maand erbij voegen zodat ik 5 euro extra betaal . Ik kom er onnozel van !!
Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvakken kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@Robinvdm Dossier 51686348 is aangemaakt.Dossierbeheerder gaat het nakijken en dan zelf met u contact opnemen.Groetjes,Joel
Hallo ben internet klant bij jullie geworden sinds gisteren , is het mogelijk dat jullie het voorgestelde proximus mail adres namelijk pascal.*******@proximus.be aanpassen naar *******pascal@proximus.be ?
mvg Scalle
@Scalle
we vragen het na…
ik heb wel de mailadressen hier openbaar verwijderd en in je forumprofiel gezet..
groeten
Tina
@Scalle Het mailadres dat je graag wil, bestaat nog niet en kan je dus zonder problemen aanmaken. Hier vind je alvast de info hoe je dat kan doen.
Als je nog vragen hebt, horen we het graag.
Bedankt voor uw antwoord maar als ik dat doe kom ik telkens weer op het voorgestelde mailadres uit???
Hallo uw antwoord klopt niet, via de mail die ik van proximus gekregen heb moet ik mij aanmelden op proximus mail activatie maar als ik dan het mail adres en wachtwoord gekregen van proximus invul komt op het scherm dat er een technische fout is begrijp er niets meer van???