Beantwoord

MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken

  • 4 November 2021
  • 35 reacties
  • 1437 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn MyProximus account verwijderen om nadien een nieuw account te kunnen maken met hetzelfde e-mailadres en telefoonnummer. Ik heb al een nieuwe activatiecode per post ontvangen maar kan mijn oude account is nog actief. Ik heb begrepen dat enkel Proximus dit account kan verwijderen. Kan dit bij deze gebeuren?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Luc.M 5 November 2021, 09:15

Bekijk origineel

35 reacties

@Joel M dankuwel

Reputatie 7
Badge +3

@Robinvdm Dossier 51686348 is aangemaakt.Dossierbeheerder gaat het nakijken en dan zelf met u contact opnemen.Groetjes,Joel

Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvakken kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hier juist hetzelfde . 

Een verkeerde geboortedatum die verschijnt op mijn proximus app zodat ik niks kan wijzigen, ( blijkbaar van hun staat mijn geboortedatum wel juist ingevuld op hun website .  meermaals gebeld en via de chat contact opgenomen en telkens zijn ze er mee bezig duurt al paar maanden, maar lekker verder cashen omdat er in mijn dorp wegenwerken zijn die dan een kabel meehebben zodat ik niet op wifi kan . En het slechtste is dan nog dat ze zomaar 1 gb per maand erbij voegen zodat ik 5 euro extra betaal . Ik kom er onnozel van !! 

 

Reputatie 7
Badge +3

@JelleP Ik heb de info bijgevoegd in uw dossier 50201610.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bedankt om het door te geven; ze hebben eerst gezocht op het klantnummer maar dat is inderdaad niet gelinkt. Mijn vraag was om het account op mijn email adres te verwijderen. Dat is tot nu toe nog niet gelukt precies. Ik blijf hopen. 

Reputatie 7
Badge +3

@JelleP 

alle info van beide klantennrs is doorgegeven aan de dossierbeheerder zodat je account kan nagekeken en het nodige gedaan

groeten

Tina

Bedankt, ik hoop het want dit sleept al weken aan :-(

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JelleP er werd al een dossier opgemaakt voor de dienst MyProximus, ik geef de gegevens door aan je dossierbeheerder. Zij zal je verder contacteren! Groetjes, Heidi

Bedankt voor de snelle reactie; ik heb de gegevens aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JelleP kun je in het klantprofiel hier je klantgegevens en login van MyProximus toevoegen, aub? Groetjes, Heidi

Ik probeer al weken hetzelfde gedaan te krijgen: mijn MyProximus account verwijderen, maar de technische diensten laten me keer op keer weten dat ze er mee bezig zijn, dat het nog een uurtje gaat duren. Dat het nog twee dagen zal duren…. ondertussen al weken aan de gang. Kan er iemand bij Proximus me écht helpen aub?

Reputatie 1

dag Tina,

eindelijk is het gelukt !!!.  dank ook voor jouw volharding in dit ‘klein dossiertje’ om tot een oplossing te komen.

mvg  

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

weer een aanpassing geprobeerd door een collega: we zien nu geen mail meer gelinkt a je oude account

Wil je aub nog eens proberen? :-)

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

wij hebben oude account ook laten verwijderen… vandaar de vraag om opnieuw te proberen

we gaan verder zoeken waar het probleem zich stelt. excuses.

groeten

Tina

Reputatie 1

beste Tina,

lukt niet. 

krijg nog altijd melding dat ‘email adres reeds bestaat’. ik krijg dus ook geen mogelijkheid om nieuwe account aan te maken met nieuw klantennummer.  het is de bedoeling dat ik dit kan doen met mijn bestaand email adres.   als ik  mij wil aanmelden via my proximus verschijnt nog steeds automatisch mijn oud klantennummer… 

zoals voordien reeds door jullie vermeld heb ik geprobeerd met beheersrechten te verwijderen maar dat lukte ook niet, kreeg foutmelding. dan heeft My Proximus mij gevraagd om een nieuwe beheerder aan te duiden, maar dat heeft geen enkele zin om dat te doen omdat de oude account leeg is en geen reden van bestaan meer heeft.  oude account moet gewoon geannuleerd worden. 

dit moet toch mogelijk zijn !?!?

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

kan je een nieuwe login proberen maken onder het nieuwe klantennummer?

ik zie geen login meer onder het andere klantennummer.

Laat je weten of het lukt?

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

vervelend dat het nog niet opgelost is.

ik zoek hulp via andere kanalen!

groeten

Tina

Reputatie 1

beste Antonella, is er ondertussen nieuws over mijn dossier. ben nog steeds in het ongewisse en kan niet verder.

dank voor bericht. 

Reputatie 7
Badge +3

@veertje Het dossier is nog niet in behandeling genomen. Dit kan 10 werkdagen duren. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste Heidi,

ik kan nog steeds niet verder. hebt u nieuws voor mij ivm bovenstaand dossier aub ? My proximus heeft mij nog niet gecontacteerd.  gewoon mijn oude proximus account verwijderen zodat ik een nieuwe account met mijn zelfde email adres kan aanmaken AUB.

dank !

      

Reputatie 7
Badge +3

Dag @veertje ik heb dossier 50185536 opgemaakt voor onze dienst MyProximus, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

dag Tina, 

mijn probleem raakt niet opgelost, ik sta nog even ver.

ik kreeg opdracht de beheersrechten te verwijderen, maar kreeg foutmelding. deze bug is gesignaleerd aan my proximus support team. zij melden mij dat ‘alvorens je de beheersrechten kan verwijderen, dient er iemand anders beheerder van de account te worden’. 

dit heeft geen enkele zin, want deze oude account is leeg en er staan geen producten meer in. 

wat ik wil is dat deze oude account verwijderd wordt, zodat ik met mijn huidig email adres een nieuwe account (waarvan ik de gegevens reeds heb) kan aanmaken, zodat ik mijn facturen kan raadplegen. 

kan u mij helpen aub.

dank.

Reputatie 1

dag Tina,

ik ben op de my proximus app gegaan en krijg idd zelfde foutmelding voor verwijderen beheersrechten. het log report is gemaakt en verzonden, daar heb ik bevestiging van gekregen. ik hoop vlug reactie/oplossing te krijgen. bedoeling is dat ik met nieuwe account en zelfde email adres mijn facturen kan raadplegen en printen en een missing factuur van enkele maanden geleden terugvinden voor mijn boekhouding. 

dank 

Reputatie 7
Badge +3

@veertje 

ik heb het nagekeken tezamen met mijn collega’s

voor RES klanten kunnen we dit zelf, maar niet voor BUS klanten

Wat jij kan doen: via je gsm (gelinkt nummer eindigt op 35) je MyProximus pagina opendoen en je beheersrechten daar verwijderen: op het ogenblik van foutmelding moet je met je gsm “shaken”, schudden

dan wordt er een automatisch LOG report gemaakt naar de juiste dienst die je dan gaat contacteren om te helpen…

Indien het shaken geen log report creëert, laat het ons weten.. dan zoeken wij een rechtstreekse contactpersoon om je verder te helpen. 

groeten

Tina

Reageer