Skip to main content

Goedenavond,

Wil de tv aanzetten rond 18u en krijg hem niet aan.

Reset van de decoder en modem, geen resultaat.

Factory reset op de decoder ook niet, na alle instellingen opnieuw in te geven krijg ik de melding ‘er is iets mis’ je kan ons contacteren op 0800 22 800.

Wanneer ik daarnaartoe bel dan raak ik 5/10 voorbij het eerste keuzemenu, maar omdat ik met de telefoon bel die niet in het abo zit (werk) wordt ik niet herkend. Het vaste nummer staat niet meer op het factuur dus kan enkel selecteren dat ik men nr niet ken waarna ik na 10-15 sec van de lijn wordt verwijderd…

Is er een algemene storing of moet ik toch maar als een gek blijven proberen tot het eens lukt.

Weet dat er problemen zijn op men account want bij het activeren van fiber (2,5Gb) raak ik ook niet door de menu’s van myproximus.

Men ging mij hiervoor contacteren maar nog niemand gehoord, wel een mail dat men over 2 of 3 weken een afspraak wil inplannen die ik niet kan activeren :D

Blijf dus in een loophole zitten, iemand een tip.

gr

M

nog bij vermelden dat het internet correct werkt

@exdommel

Pas morgen komt een PX moderator hier terug langs.

Mss eens proberen via een chat cessie → https://www.proximus.be/contact  

Hier het zelfde probleem.. 

zal toch niet echt algemeen zijn want hier werkt alles nog naar behoren, waarschijnlijk bepaalde regio’s 

het rare is de ene v7 werkt hier zoals het moet de andere weer niet? Klantendienst is onbereikbaar. leggen gewoon in of je krijgt gewoon niks te horen :D 

Op de chat sessie wordt ook nog niet gereageerd

melding op facebook

PX Update 20u34:

Ondanks het werk van onze technische teams ondervinden we nog steeds problemen met ons Pickx-platform en onze callcenters. We doen ons uiterste best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

fixed na update!

fixed na update!

welke APK en MW software versie heb je nu?

@exdommel

@Tuner111

Gisteren traden er algemene problemen op met het Pickx-platform, wat kon leiden tot problemen bij live tv kijken en hinder bij TV Replay en opnames.

Inmiddels zijn de meeste problemen op Proximus TV opgelost, indien er toch nog hinder is zou je de TV Box opnieuw moeten opstarten.
Je krijgt dan 2 keuzes aangeboden: opnieuw proberen of offline modus.
Je selecteerd dan ‘offline’.

Je zal dan live tv kunnen kijken, de opnames en tv replay werken dan nog echter niet.

Indien dit dan het geval zou zijn, laat dit dan weten, we houden het nauwlettend in het oog.

Geert

Reageer