Goedenavond,
Wil de tv aanzetten rond 18u en krijg hem niet aan.
Reset van de decoder en modem, geen resultaat.
Factory reset op de decoder ook niet, na alle instellingen opnieuw in te geven krijg ik de melding ‘er is iets mis’ je kan ons contacteren op 0800 22 800.
Wanneer ik daarnaartoe bel dan raak ik 5/10 voorbij het eerste keuzemenu, maar omdat ik met de telefoon bel die niet in het abo zit (werk) wordt ik niet herkend. Het vaste nummer staat niet meer op het factuur dus kan enkel selecteren dat ik men nr niet ken waarna ik na 10-15 sec van de lijn wordt verwijderd…
Is er een algemene storing of moet ik toch maar als een gek blijven proberen tot het eens lukt.
Weet dat er problemen zijn op men account want bij het activeren van fiber (2,5Gb) raak ik ook niet door de menu’s van myproximus.
Men ging mij hiervoor contacteren maar nog niemand gehoord, wel een mail dat men over 2 of 3 weken een afspraak wil inplannen die ik niet kan activeren :D
Blijf dus in een loophole zitten, iemand een tip.
gr
M