Skip to main content

Ik ben vorige week verhuist en heb alles van Proximus, dus de Modem/router en de decorder (B-Box 3) etc meegenomen en correct aangesloten in mijn nieuw huis (er lag al een Proximus aansluiting van de vorige eigenaars). Maar we hebben nog geen internet en tv want deze moet volgens Proximus nog geactiveerd worden door een technieker.

Echter hebben we al 4 keer een afspraak gemaakt voor een technieker te laten komen om alles te activeren en is deze 4 keer niet komen opdagen.

 

Nu vraag ik me af of het überhaupt nodig is dat de technieker komt en of wij het internet en tv niet zelf kunnen activeren?

 

iemand die me kan helpen?

Groetjes 
Sander

@Sandertje als er niks meer moet gebeuren in de VDSL straatkast en de VDSL into NTP2007/TF2007 aanwezig is , kan dit van op afstand anders is er een technieker vandoen.

maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter info zouden kunnen geven , als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk is ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

             TF2007                        NTP2007                                                                        

 


@Sandertje als er niks meer moet gebeuren in de VDSL straatkast en de VDSL into NTP2007/TF2007 aanwezig is , kan dit van op afstand anders is er een technieker vandoen.

maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter info zouden kunnen geven , als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk is ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn prive data aangevuld.


@Sandertje 

ik vraag het na bij de technische collega’s en laat nog iets weten

Groetjes

tina


@Sandertje 

technische dienst bevestigt dat er een technieker geboekt staat op 24-9.

Fingers crossed, hopelijk nu helemaal in orde

groetjes

Tina


@Sandertje

technische dienst bevestigt dat er een technieker geboekt staat op 24-9.

Fingers crossed, hopelijk nu helemaal in orde

groetjes

Tina

 Beste Tina,

Om eerlijk te zijn is dat geen antwoord op de vraag. 

Ik weet dat ik een afspraak heb met de technische dienst maar ik vroeg me gewoon af of het ook zelf kon zonder die afspraak.

Groetjes


@Sandertje Het is inderdaad niet in alle gevallen nodig dat er iemand ter plaatse komt bij een verhuis. Ik heb het nu even verder nagekeken voor jou. Ik zie dat er 2x een afspraak geboekt was, waarvan 1 een gemiste afspraak was. Er is vastgesteld dat er een fout is met de kabels die het huis binnenkomen en dat hiervoor lassers nodig zijn. Deze afspraak staat geboekt op 9 oktober. Mijn excuses alvast voor de lastige start op dit nieuwe adres. 


Reageer