Skip to main content

Onder “Persoonlijke informatie” staat de taal ingesteld op Engels waardoor ik ook mijn facturen in het Engels krijg. Blijkbaar kan je dit zelf niet aanpassen dus zou iemand van de Proximus mensen hier dat kunnen aanpassen voor mij? Ik zou graag gewoon Nederlands als voertaal hebben. Dank bij voorbaat.

@Els87400De nodige aanpassingen zijn uitgevoerd..Groetjes,Joel

 


 

 


Beste, mijn Proximus mail is weergegeven in het Engels en die zou ik graag weergegeven zien in het Nederlands en ik kan geen extra mailadres aanmaken, kan je mij daarbij helpen aub, MVG Jan


@JanL2303 Ik heb de taal van je mailbox aangepast. 


Beste, ik heb even uitgelogd en terug ingelogd en merk dat ik nog steeds de weergave in Engels krijg.

 


Ik vermoed dat u best uw foto hierboven best snel verwijderd via ….  rechts onderaan uw bericht

uw e-mail adres is in principe te achterhalen op dit publieke forum

Concreet kunt u via de webmail website instellingen - taal&regio - een (blijvende) taalkeuze maken 

Webmail | Proximus


Ik zou ook willen dat het werd aangepast voor mij naar Nederlands.


Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren ingrijpen.
Plaats je gegevens in je forumprofiel  terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


@Stanislau.aliakseyeu Ik heb je mailbox in onze systemen op NL gezet. Als het toch nog fout staat in webmail zelf, kan je dit zelf aanpassen via de instellingen. 

 

 


Beste, 

Ik heb ook hetzelfde probleem dat hierboven vermeld staat, my proximus app is allemaal in het Engels en ik zou het graag in het Nederlands hebben, kunnen jullie het nodige doen aub?

 

Alvast bedankt

 


@Emisario05 In onze systemen staat alles in het Nederlands.


Reageer