Onder “Persoonlijke informatie” staat de taal ingesteld op Engels waardoor ik ook mijn facturen in het Engels krijg. Blijkbaar kan je dit zelf niet aanpassen dus zou iemand van de Proximus mensen hier dat kunnen aanpassen voor mij? Ik zou graag gewoon Nederlands als voertaal hebben. Dank bij voorbaat.
Beste, mijn Proximus mail is weergegeven in het Engels en die zou ik graag weergegeven zien in het Nederlands en ik kan geen extra mailadres aanmaken, kan je mij daarbij helpen aub, MVG Jan
Beste, ik heb even uitgelogd en terug ingelogd en merk dat ik nog steeds de weergave in Engels krijg.
Ik vermoed dat u best uw foto hierboven best snel verwijderd via …. rechts onderaan uw bericht
uw e-mail adres is in principe te achterhalen op dit publieke forum
Concreet kunt u via de webmail website instellingen - taal®io - een (blijvende) taalkeuze maken
Ik zou ook willen dat het werd aangepast voor mij naar Nederlands.
Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren ingrijpen.
Plaats je gegevens in je forumprofiel terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.
Beste,
Ik heb ook hetzelfde probleem dat hierboven vermeld staat, my proximus app is allemaal in het Engels en ik zou het graag in het Nederlands hebben, kunnen jullie het nodige doen aub?
Alvast bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.