Skip to main content

Dag iedereen

Op 16 september 2024 heb ik via de webshop een abonnement aangevraagd in combinatie met een iPhone 16 Pro (pre-order) business. Voor de smartphone heb ik een bedrag van €299 betaald, en ik heb een orderbevestiging ontvangen.

 

Tot mijn verbazing bleek het order volgens de klantenservice geannuleerd te zijn, zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld. Dit is bijzonder verwarrend, aangezien ik nog steeds de status van mijn smartphone kan volgen en er in mijn account geen melding wordt gemaakt van een annulering. Sterker nog, ik heb een sms ontvangen waarin stond dat de activering van mijn domiciliëring wegens een technische storing vertraagd zou worden, wat aangeeft dat er geen sprake was van een annulering.

 

Volgens de klantenservice is er geen betaling uitgevoerd, wat uiteraard niet klopt, aangezien je via de webshop zonder betaling niet verder kunt. De orderbevestiging toont duidelijk dat er wel is betaald, en ik heb bovendien een betalingsbewijs.

 

Hoe gaan we nu verder, aangezien ik ook nog geen terugbetaling heb ontvangen? 

Orderbevestiging: R4WEBSHOP045920976

 

Alvast bedankt 

 

Vriendelijke groeten 

 

Emrah Tomruk

@Emrah5452 Ik heb hiervoor dossier 55322914 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder onderzoeken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel


Reageer