Skip to main content

Gisteren afgeschakeld van een abonnement dat stond op mijn ex-werkgevers naam (MAAE). Dat was al een belachelijke rompslomp, nummer wordt om middernacht overgezet op Pay & Go. Maar identificeren van de Pay & Go lukt op geen enkele manier. Niet voor mijn nummer en niet voor het nummer van mijn vrouw. Met als resultaat dat wij vandaag niet kunnen bellen of sms’en.

Zelfs bellen naar support is niet mogelijk zonder identificatie.

@Frederik Paes 

Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden (bv het gsm nummer waarover het hier gaat) indien je dit belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Info is aangevuld. Identificeren was alleen mogelijk in de shop, dat wisten ze daar ook onmiddellijk te zeggen. Vreemd dat me dat op geen enkele manier online of in berichtgeving kan worden verteld.

 

Maar goed, ik ben geïdentificeerd en bezig met overstap naar concurrent. En ook dat duurt nu alweer 4 dagen omdat Proximus de boel ergens ophoud. En intussen moet ik maar Pay & Go kaarten aanvullen.

 

Wat een klucht!


@Frederik Paes ik heb in je ander bericht al een uitleg gegeven hieromtrent, als Proximus een reden heeft om de overdracht tegen te houden moeten ze dit bij de concurrent melden aangezien je daar de overdracht aangevraagd hebt en zij dit tot een goed einde moeten brengen.

Enfin, als de Proximus moderatoren maandag terug langs komen kunnen zij Mss ook wel meer uitleg opvragen bij de betrokken dienst waaro dit zou tegengehouden worden.


@Frederik Paes 

nummer staat ondertussen onder een andere operator, dus het is opgelost?

groeten

Tina


Ik krijg hetzelfde probleem met identificatie van pay&go na het afgeschakelen van een abonnement dat op mijn ex-werkgevers stond. Ik zit momenteel in het buitenland dus het lukt me niet om langs te komen bij een proximusshop. Profiel is intussen goed ingevuld. Kan iemand me ook helpen? Dank!


Reageer