Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
reeds meer dan een jaar kan ik op geen enkele manier een orange nummer bereiken, ik heb reeds contact gehad met proximus; alsook met orange, maar dat lijkt allemaal in orde zijn volgens hen. ik kan geen berichten sturen, niet bellen, geen whatsapp. we hebben ook geen blokkades staan. als ik prive bel lukt het wel, dus alleen bellen lukt wel op deze manier. heel bizar. wat kan dit zijn?
Ik probeer sinds 15 juli een vaste telefoonaansluiting te krijgen op de kamer van mijn mama, die sinds kort in een woornzorgcentrum verblijft.Oorspronkelijk zou Proximus op 25 juli in de voormiddag langskomen om de aansluiting te maken.Toen de technieker er kort na de middag nog niet was heb ik met de klantendienst gebeld.Men ging dit navragen en mij vervolgens contacteren. Nooit iemand gehoord maar plots werd de oorspronkelijke afspraak wel hewijzigd naar 25 juli in de namiddag. Weer niemand gezien.Toen ik vervolgens opnieuw met de klantendienst belde kreeg ik te horen dat er iets was fout gelopen en de technieker nu op 1 augustus zou langskomen.Weer niemand gezien….Opnieuw gebeld en nu zou de technieker deze week langskomen.Ik heb hiervoor een sms gekregen waarmee ik de afspraak kan zien maar de link in de sms is niet bruikbaar.Opnieuw gebeld maar bij de klantendienst zag men enkel 25 juli als afspraak staan…Nu ga ik binnen de 48 u een email ontvangen met een nieuwe afspraak…Hierdoor
Sinds deze ochtend een probleem met hele traag internet en disconnects.Als business klant met de helpdesk gebeld en die hebben een reset uitgevoerd van hun kant.Kan dus niet meer werken op mijn vaste pc zonder wifi (kan wel via hotspot op telefoon op wifi, maar dat is niet voldoende).Een technieker dient langs te komen, maar dat kan pas maandag, wat wil zeggen dat ik mijn werk niet kan doen terwijl ik als freelancer contractuele verplichtingen heb en ik op mijn vqst pc dringend zaken moet doen voor mijn winkel. Ben erg teleurgesteld in Proximus …..
Ik heb zonet de proximus+ app gedownload. Niet alleen krijg je nu zo’n stomme verificatiecode als je je paswoord intikt, maar moet je bovendien ook nog een pincode invullen ? WAAROM ?? Ik zal zelf wel kiezen of ik nog een pincode wil gebruiken. Met andere woorden, die app kan ik dus niet gebruiken en zal ze dus al gauw terug van mijn toestel gooien.
beste, kan ik de ‘uw trouw beloond’ korting terug bekomen aub ? bedankt !
Ik kan geen programma's meer opnemen maar in 'mijn lijst' zetten en als ik naar mijn opnames ga onder ' mijn video's ' kan ik ze wel bekijken maar niet verder spoelen en krijg ik melding dat ik uitgesteld aan het kijken ben en replay+ moet activeren. Ik bedoel niet in het begin van de opname maar zelfs in het midden van de film.... Dus is het niet opgenomen. Iets klopt er niet en zou het graag terug zoals voorheen hebben. Opnemen en bekijken en indien nodig wil ik kunnen verderspoelen .
Ik ben ingelogd op de pagina http://192.168.1.1/ en heb bij ‘ouderlijk toezicht’ de vakjes rood gekleurd bij uren waarop de laptop van mijn dochter geen toegang tot wifi mag krijgen. Echter: ze blijft gewoon verbonden, het werkt dus niet. Iemand enig idee wat de reden kan zijn? Dank alvast!
Sinds ergens vanmiddag (03/08/2024) komen er geen mails meer binnen op mijn skynet adres. Het laatste dat binnenkwam was om 13:37.Sinds 9 uur vanmorgen begonnen de problemen. Op mijn Android mail kwamen mails binnen zonder onderwerp en zonder inhoud, die van mijzelf leken te komen. Op webmail en in outlook waren die wel leesbaar, maar ze werden traag geladen.Mails die ik als test naar mijn skynet adres stuurde vanuit Gmail kwamen niet aan.Mails versturen vanuit mijn skynet adres in outlook (via relay.skynet.be) gaat wel. Maar een cc aan mijn skynet adres komt niet aan (net als alle andere test mails die ik heb verstuurd naar mijn skynet adres).Is er een algemeen probleem met de mailservers van proximus/skynet??
Bij het kijken van film via tv replay of opgenomen blijft het beeld om de zoveel tijd even hangen. Zeker waar er veel bewegende beelden zijn. Is precies een vaak voorkomend probleem als ik hier op het forum zie. Heb ondertussen ook alles al geprobeerd wat hier als mogelijke oplossing voorgesteld wordt zonder resultaat. Daarom dat ik eens informeer of hier ondertussen een oplossing voor is gezien laatste post toch van meer dan een jaar is?Wat heb ik gedaan:Apple TV rechtstreeks op Internet Box gehangen Apple TV reset met software update [tvOS 17.6] om vervolgens de nieuwe Pickx app te installeren Nieuwe HDMI kabelGraag jullie bevindingen of oplossingen.
Hallo,Ik krijg bij het aanmelden op pickx via Android: Na het aanmelden: “Your Account couldn’t be recognized - it appears that your account is not recognized in our systems - Please try again or log in with a different account” Gelijkaardige issue bij het aanmelden via web:Na het aanmelden enkele seconden een zwart scherm en dan rechtsonder: “Er is een probleem opgetreden. Log in om toegang te krijgen tot deze pagina” - dit met eender welke browser. Myproximus login werkt perfect op proximus+, verder geen issues. Kan u dit verhelpen? Alvast bedankt.
Ik heb wifi nodig in de kelder van mijn woning. Ik heb reeds 2 plc’s en een booster voor tv op het eerste verdiep. Ik zou dus nog 1 plc willen bijplaatsen en 1 booster of bestaat er een betere oolossing? Kabels trekken is niet mogelijk. Alvast bedankt
Beste, vandaag bestelling geplaatst van een nieuwe smartfoon. Het lukte online niet, lukte persoon via chat niet en ook via klantendienst telefonisch niet. Ik probeerde daarnet terug toen ik op einde kwam om te betalen kwam er op dat er een bestelling openstaat dus geen nieuwe kan geplaatst worden. Nu zie ik bij opvolging 6 bestellingen maar heb van geen enkel een bevestigingsmail gekregen en heb ook maar 1 toestel nodig.
Ik beschik over een device met een microcontroller, een modem en een SIM-kaart lezer.De modem ondersteunt LTE Cat M1/NB1 banden 1, 2, 3, 4, 5, 8, 12, 13, 18, 19, 20, 25, 26, 28.Kan ik dit device gebruiken met een "gewone" (prepaid) SIM-kaart?Ik wil het in eerste instantie alleen maar gebruiken voor het zenden/ontvangen van SMS's.
Heeft er iemand ervaring met het zenden en ontvangen van SMS-berichten via de “Arduino MKR NB 1500” (deze hardware maakt gebruik van NB-IoT, LTE-M1)?Kan ik dit als particulier?Welke SIM-kaart heb ik hier eventueel voor nodig? Alvast bedankt.
Hallo iedereen,Ik heb een klein vervelend probleem met proximus tv , telkens als mijn tv 30 min op staat krijg ik zo een grijze pop up met de melding druk op ok om te voorkomen dat je tv in standby springt , ik zie dus nergens hoe ik dit kan uitzetten .
Wij zijn sind 1 maand klant van Proximus, toen ik gisteren op google naar mijn routerinstellingen wou gaan kreeg ik de melding "Toegan geweigerd" Zou iemand mij kunnen helpen hiermee? Vriendelijke groeten Lars
Sinds de uitrol van de nieuwe Proxmus+ app heb ik problemen met mijn account.Op de website kan ik nog aanmelden, maar mijn gegevens laden niet in. Zie screenshots onderaan de post. In de app word ik na het aanmelden 3x doorverwezen naar het ‘We gaan ervoor!’ laadscherm en vervolgens ben ik gewoon niet aangemeld en is de knop om aan te melden opnieuw zichtbaar. Momenteel kan ik dus op geen enkele manier mijn resterende mobiele data raadplegen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met support, maar deze raden mij steeds aan om een bug aan te maken in de app zelf door met mijn toestel te schudden. Dit heb ik reeds op 11 juni gedaan (Bug #10015), maar hier heb ik nog geen antwoord op gekregen. Iemand op het forum die mij wel verder zou kunnen helpen?
Vandaag een mail gekregen met afzender info@my-proximus3.beIk vermoed fraude want die 3 erbij? En op onderstaande button klikken, zou ik nooit doen.Weet iemand hier meer over aub? Beste klant,Na een recente controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat u per perongeluk een teveel aan termijnbedrag heeft betaald. Dit is volledig onze fout en wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.Als gevolg hiervan heeft u recht op een teruggave van €58,03. Dit bedrag zal binnen vier weken na uw aanvraag worden teruggestort op uw rekening.U kunt uw teruggave eenvoudig aanvragen via de onderstaande button.
Gekend : outlook 2013 werkt niet meer wegens beveiliging.Daarom hebben we tijdelijk het gratis outlook programma van Microsoft kunnen installeren. Tijdelijk omdat we volgend jaar de aanschaf van een nieuwe PC dienen te doen ( windows 10 wordt dan niet meer gesupporteerd en windows 11 konden we niet installeren ...).Dus volgend jaar nieuwe volwaardige outlook.Nu nog tussentijds gratis outlook met beperkte mogelijkheden, maar mailen lukt .Outlook 2013 is ingesteld als IMAP. Van het moment dat die geopend wordt , worden al de inkomende mails naar outlook 2013 gebracht en verdwijnen van de server.De “beperkte” oulook, kon enkel met POP up geïnstalleerd worden.Bijgevolg, indien toch outlook 2013 geopend wordt, kunnen we deze in de beperkte outlook versie niet meer zien staan.Vraag : hoe kunnen we in outlook 2013 de instelling van IMAP naar POP UP veranderen ( is dit mogelijk ?), zodat onze mails toch via de beperkte outlook steeds kunnen gelezen worden. ro
Beste,Sta me toe om hier men verhaal van de afgelopen weken te vertellen.Men vriendin en ik hebben net een huis gekocht. Er ligt al fiber van Proximus dus dat was top, dachten we.Op 12 Juni ben ik naar de Proximus winkel gegaan om een nieuw abbonement af te sluiten op het nieuwe adres. Op 15 Juni al onmiddelijk een afspraak voor de aansluiting. Ruim voor de verhuis om goed voorbereid te zijn en zeker internet te hebben.Op 15 Juni komt de technieker langs (later dan gepland trouwens). Er waren toen echter nog geen stopcontacten aanwezig. Ik stelde voor om stroom.met een verlengkabel tot bij de aansluiting te leggen, maar de technieker zei dat hij terug zou komen als er permanente stroom voorzien is.Ik was ook nog van plan gyproc te zetten tegen de muur waar de aansluiting van fiber hing. Ik vroeg de technieker of hij deze van de muur wou halen maar zei me dat het niet moeilijk is dat ik gewoon de 2 vijzen die hij toonde moest losdraaien en zo de installatie van de muur kon halen. En zo
Steeds ontvang ik berichten je herlaadbonus is vervallen . Ok herladen via wwww.myproximus in een handomdraai ok we zijn niet zo een grote bellers dus we herladen en dank je wel ook nog een bonus.Allemaal zever want na 1 maand zelfde bericht uw herlaadbonus is vervallenwe zijn al een aantal malen in deze val getrapt maar dit is toch onmogelijkiemand dezelfde ervaringrita
Dag, Huidige status: Proximus Prepaid herlaadkaart van ProximusKortelings zal mijn werkgever me een Proximus abonnement (betaald door werkgever) aanbieden.Vraag:1. Ik wil mijn huidig GSM nummer behouden.2. Mijn huidig saldo (ong 20 EUR) zou terugbetaald moeten worden naar mezelf.Hoe kan dit geregeld worden?Ik vind wel de mogelijkheid tot terugbetaling, doch dat lijkt enkel te zijn bij veranderen naar andere operator (wat niet het geval is).Alvast zeer bedankt!
Ik heb in Spanje het in de titel genoemde toestelletje gekocht.Ik kan daar perfect een aantal apps op installeren zoals TV Vlaanderen, ZDF, 3Sat, zdf heute, arte, NOS, npo enz. TV Vlaanderen werkt perfect, de buitenlandse apps geven soms problemen door geoblocking maar ik kan wel in de archieven kijken (dus uitgesteld).Waarom kan in Pickx niet installeren? Kunnen jullie IT mensen daar eens naar kijken.Dit toestelletje zorgt er voor dat mijn satelliet-installatie overbodig wordt (mits WIFI uiteraard beschikbaar is). Ik denk dat dit een hit wordt voor +/- 60 euro zodra het in België beschikbaar komt. Graag bereid tot meer uitleg indien gewenst.Vriendelijk dank.https://androidworld.nl/smarthome/chromecast-met-google-tv-kopen-nederland
Ik krijg die app op gsm niet open. De app blijft hangen op het beginscherm. 1 keer wel in geslaagd en dan moest ik meteen een nieuw wachtwoord maken (waarom?). Inloggen via website lukt nu ook niet meer. Geen van beide wachtwoorden, oud of nieuw, worden aanvaard. Wat een lijdensweg om gewoon ‘binnen’ te geraken in de hoop op andere vragen ivm Fiber antwoord te vinden.
Het lijkt erop dat regels, gebaseerd op “Van”, gewoonweg niet toegepast worden. Als ik hier een bepaalde naam invul, blijven de mails immers gewoon in de Inbox binnenkomen. Regels gebaseerd op woorden in het onderwerp doen het wel.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.