Skip to main content

Ik heb een Studio 100 Go abonnement via Proximus.

We kijken dit vooral via televisie. Echter is het me opgevallen dat we een heel deel van de content niet kunnen zien via de TV.

Zo kunnen we bijvoorbeeld de Maya show wel kijken via de app, maar is deze niet terug te vinden op de TV.

Ook niet alle afleveringen staan op TV.

De K3 musicals zijn onvindbaar, alsook een groot deel van de films.

Hoe komt dit? Kan hier iets aan gedaan worden?

@Tesbes Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Tesbes Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

ik heb het aangevuld 

@Tesbes 

FYI: pas maandag komen de PX moderatoren terug langs

ik heb het aangevuld 

@Tesbes Normaal zou u toch alles moeten kunnen zien op TV.

Ik laat het verder nakijken door onze technische dienst.Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joel.

Extra info op;  https://www.proximus.be/nl/id_cr_studio100gopass/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/studio-100-go-pass.html

@Tesbes 

Ik heb je profiel opnieuw gesynchroniseerd, kan je de decoder nog eens herstarten?

Geert

Reageer