Skip to main content

Ik heb dit al enkele malen gemeld, maar blijkbaar blijkt het nog steeds hetzelfde probleem.

Probleem blijft bestaan.

@PX_Moderatoren

C Ocker had het hier ook al gemeld → Webmail werkt weer niet | Proximus Forum

Ja, klopt ben ik

Contact met helpdesk: “probeer een andere browser”

Sorry ik werk via Chrome! Is toch niet mogelijk dat een webmail van een bedrijf als Proximus hierop niet werkt? 

Een ander probleem is dat wie er aan de chat komt, de lijn gewoon verbreekt...”ik geef u door aan een collega”….Hallo u spreekt met X, …..hup verbroken, ik verbind U door met een collega ……

Ik denk dat ik veel teveel betaal voor mijn abo bij Proximus om dit soort service te krijgen.

Hallo Proximus, welke korting kan U mij nog geven op mijn abo.

iK ZIE HET GRAAG VERSCHIJNEN IN MIJN MAIL

Al 40 min:

Dit is gewoon omdat ze proberen uit te vissen of er eventueel een verband zou zijn dat er in je browser bv een adblocker/tracker/extensies/cookies/history/cache …..  die in werking zijn.

En ivm wie je aan de lijn hebt, dit is kan inderdaad soms tegenvallen want er het kan iemand van een outsourced call center zijn en die zijn niet altijd even goed van alles op de hoogte, en ik weet het zou natuurlijk niet mogen maar ……. 

PS: ik probeer bv ook altijd als er problemen zijn met mijn browser vlug eens een ander browser en ook eens om in cognito te proberen om vast te stellen of het er iets zou kunnen mee te maken hebben.

Ik heb eigenlijk alle browsers staan op mijn laptop om testen te kunnen uitvoeren en heb het nog niet voorgehad dus vermoed ik dat het een beetje afhanklelijk is van via welke server je bediend wordt

In afwachting van een medewerker:

Ik lees in het andere topic (link hierboven) dat webmail werkt in Chrome en niet in Edge.
Bij mij werkt webmail zowel in Firefox, Chrome en Edge.
Het probleem is dus zeker niet algemeen, maar mogelijk/waarschijnlijk ergens de combinatie van browser en extensies (zoals @Martin zegt) maar ook en/of een instelling in Windows, je antivirus, je firewall, …. Mogelijkheden genoeg.
Als het bij jou in geen enkele browser lukt, zou het eventueel nog aan de server kunnen liggen.
Maar dan zou je toch minstens met een andere browser moeten testen.

@C Ocker Kan je eens testen in een andere browser? Cookies in chrome is verwijderen? Dit is inderdaad om uit te sluiten dat dit aan je browser ligt.

Getest onder browser Chrome vrijdag: error - er is een onverwachte fout opgetreden

Getest onder browser Edge vrijdag: werkt

Getest onder browser Edge maandag: error - er is een onverwachte fout opgetreden

Getest onder browser Edge maandag: error - er is een onverwachte fout opgetreden

Getest onder browser Edge maandag: werkt

Getest onder browser Chrome vrijdag: werkt

Naar mijn mening ligt het dus niet aan mijn browsers.

Vanaf vandaag kan ik zelfs niet meer inloggen via Chrome .. “onbekende fout”

Hier ook weer problemen (reeds de ganse voormiddag)… via de app lukt het wel...

Probleem blijft bij verschillende browsers. De ene dag werkt het de andere dag niet. Dit uur werkt het, het volgend uur niet. Bij verzenden van mail...error.

Proximus weet het zelf niet vrees ik.

Reageer