Hallo
Wij hebben kennis genomen van de mogelijkheid om de V7 TV Box om te ruilen met de nieuwste generatie met ingebouwde WiFi.
Een TV box met de optie om te verbinden met WiFi is voor ons belangrijk omdat wij afhankelijk zijn van een ethernetverbinding via een derde partij extender die onstabiel is. De door Proximus geadverteerde WiFi booster kunnen we niet gebruiken omdat die alleen met de modem kan verbinden die in de garage staat, wat te ver is. (Modem moet in de garage blijven omdat er andere ethernetkabels zijn doorgetrokken naar boven)
We gebruiken daarvoor een router van TP-Link in de woonkamer die te ver staat van de televisie, via een ethernetkabel die we mogelijk gaan vervangen met een mesh systeem.
Verder hebben we ook de laatste tijd veel problemen gehad met de werking van de huidige TV box.
TV-Replay werkt niet (P139), opstarten duurt veel te lang en vaak loopt het ook vast bij enkele acties.
Wij zijn geinteresseerd om de nieuwe box eventueel aan te vragen. Zo zijn alle problemen gelijk opgelost. Wel vragen we ons af of de omruilingskost nog steeds van toepassing is als we al een tweede box huren met daar bovenop nog die problemen met de eerste box erbij die we graag opgelost zien.
We verwachten uiteraard van Proximus dat hun apparatuur goed blijft werken zoals geadverteerd.