Skip to main content

Beste, 

 

Op 18/10/’24 werd het voetpad voor onze garage opengebroken om een aansluting te maken voor internet via Mobile Vinkings. 

Bij het openbreken van het voetpad werd beloofd dat een spoedprocedure aangevraagd werd om de oprit naar onze garage terug vrij te krijgen, dit zou normaal max. 3 dagen duren zei de technieker. 

Indien de spoedprocedure niet goedgekeurd werd, zou het voetpad zeker binnen 10 dagen hersteld zijn. 

 

Na reeds meerdere malen contact te hebben met de klantendienst van Mobile Vikings is het voetpad (en oprit naar onze garage) nog steeds niet hersteld. Bij Mobile Vikings kunnen ze niets anders dan gewoon een update aanvragen. 

 

Via de klantendienst van Proximus kunnen we niet terecht omdat we geen rechtstreeks abonnement hebben.

 

Is er via deze weg een mogelijkheid om in contact te komen en geïnformeerd te worden wanneer dit op de planning staat? 

 

Alvast bedankt,

Niels  

@N_B Info vind u ook op de site van Mobile Vikings : https://support.mobilevikings.be/hc/nl/articles/212160325-Hoe-contacteer-ik-Mobile-Vikings

U kan best mailen naar 
E-mail: info@mobilevikings.be

 

Groetjes,Joel

 


Reageer