Sinds 1 november 2024 komen mijn emails niet meer toe in mijn @busmail.net e-mailadres (de gegevens van mijn busmail.net staan in het ticket prive in mijn profiel).
Ik kan inloggen zonder probleem via diverse mail apps en proximus webmail , doch sinds 1 november 2024 - 00.05 uur komen er geen mails meer toe en verzenden lukt ook niet meer sinds dan.
Ik krijg deze foutmelding bij versturen met het @busmail.net e-mailadres : “Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 451 #4.1.8 Domain of sender address <xxxxxxxxxxx@busmail.net> does not resolve”
Lijkt erop dat de mail server van Proximus de @busmail.net niet meer erkent of heeft uitgeschakeld sinds 1 november 2024.
Ik heb niets aangepast in mijn mailprogramma , vermits het ook niet lukt via de Proximus Mail App en Proximus Webmail zit het probleem bij Proximus zelf .
Ik gebruik dit email adres sinds 1999 nog uit de Belgacom periode en prille internet begin.
Ik zou graag de reden weten waarom dit plots zonder enige mededeling werd uitgeschakeld/geblokkeerd in de Proximus mailservers ( als ik de verkregen uitleg van de helpdesk moet geloven).
Kan dit worden doorgegeven voor dringend nazicht aan de bevoegde dienst binnen Proximus bedankt.