Extreem onbeleefde en arrogante telefoniste (nooit meegemaakt) ik nam contact op met de engelse klantendienst van Proximus waarbij ik een dame te woord kreeg in het Engels,
hierbij zei ik " Nederlands Frans of Engels " zodat ze de keus kreeg in welke taal ze wilde ik haar aansprak, hierbij kreeg ik een redelijke korte antwoord al en op onbeleefde manier, dat terzijde ging ik verder met waarvoor ik belde.
ze vroeg mijn klantendienst, waarbij ik de vraag stelde of ik die kon terug vinden op mijn factuur,
terug een zeer botte antwoordt van uiteraard en nergens een aub op het einde van de zin(nen).
ik vroeg of ik de verantwoordelijke aan de lijn kon hebben, en hierbij werd het gesprek gewoon toegelegd.
terug via de website en dan telefonisch contact proberen op te nemen, er nam iemand op en werd terug neergelegd ( waarschijnlijk dezelfde telefoniste! )
ik heb per mail mijn klacht en ontevredenheid ingediend, maar ik heb het gevoel dat de ene telefoniste de andere beschermd.
bij