Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
donderdag 2 augustus 2018 dochter haar iPhone werkt niet meer kan niet bellen en smsen heeft wel wifi. gebeld naar proximus kunnen niets vinden naar winkel gegaan zien ze dat er om veiligheids reden gsm is geblokkeerd . kunnen niet zeggen hoe dit komt. aankoop factuur met id naar email adres moeten sturen om te deblokken ganse dag gewacht niet gemaakt lig aan uw gsm krijgen we dan als antwoord gsm werkt nochtans met telenet sim kaart kunnen bellen en smsen .simkaart van dochter werkt ook in mijn gsm . nu een week later en vele technieker aan de telefoon en winkel die het probleem zagen en opgelost hadden nog steeds geen werkende gsm . nu mail gekregen van proximus dat het geblokkeerd is door een provider in de UK VERENIGD KONINKRIJK nml.02 proximus kan hier niets aan doen moeten maar zelf contact opnemen met de provider 02 !!!!!! wat een service denk dat we met ons hele packt maar naar een andere provider moeten gaan
Sinds enkele dagen heb ik problemen met de overdracht van Excel files. Krijg steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Nu ben ik het beu na 1jaar over en weer bellen mailen en winkel opzoeken werkt mijn studio 100 app nog niet Ik wordt letterlijk van het kastje naar de muur gesleurd en als klap op de vuurpijl sturen ze me nog door naar de Franse help desk door dan krijg ik een email adress daar antwoord niemand als dit klant vriendelijk is topte Proximus en wij maar betalen dank u
Hallo, Wij hebben al onze producten onlangs opgezegd, maar op de vraag wat moeten wij doen met de decoder en router hebben wij nog steeds geen antwoord gehad. Moeten wij dit terugbrengen naar een proximus shop of opsturen of...? mvg, Lieselotte
Wij hebben onlangs al onze producten afgesloten maar wij hebben wel nog een openstaand saldo van 118,07 in ons voordeel. Nu staat dit saldo al meer dan 2-3 weken open en hebben wij dit nog altijd niet terug gekregen. Wanneer zouden wij dit terug krijgen? Mvg, Lieselotte
ik heb een nieuwe Pay&Go kaar gekocht. Wanneer ik die prober toe te voegen bij een bestaande MyProximus account, slaag ik daar niet in. Dan maar een nieuwe account aangemaakt en geprobeerd als enige product toe te voegen maar ik moet een klantnummer invoeren. Waar vind ik dat klantnummer voor een Pay&Go ? Wanneer ik prober verder te gaan door mijngsm nummer in te voeren, krijg ik bericht dat ik naar een andere pagina zal doorgstuurd worden om mijn correct gsm nummer in te voeren ... maar die pagina laat geen enkele invoer toe enzegt dat ik al toegang heb op alle producten van deze klant.
Ik ben al van april aan het wachten opdat Proximus mijn factuur opmaakt naar mijn vraag. Na zovele maanden gemaild en gebeld te hebben met Proximus klanten dienst, met steeds hetzelfde antwoord " jaja mijnheer volgende maand is dit rechtgezet " niet dus!
Kan niet inloggen op Proximus tv ipad air 2
Sinds een week of langert hapert de TV app op Ipad 2, t'is te zeggen: Beeld gaat verder, daar geluid hapert en herhaalt stukje wat je al gehoord hebt. Als je applicatie sluit en weer opstart en dan is het weer goed voor een minuutje of zo. Om het gekende antwoord voor te zijn heb ik de iPad 2 volledig herinstalleerd (jawel iOS) en daarna de app weer geinstalleerd en idem ditto. Haperingen alom. Jawel, de VRTNU , youtube etc... werken wel zonder problemen, maar Proximus niet.
Hallo, ik wou gisteren tv kijken en enige wat ik te zien kreeg was Infochannel 999 met info over een update ivm franstalige zenders in wallonie. Vandaag nog steeds zelfde issue en zowel modem als bbox als 4 keer herstart in goede volgorde en nog steeds hetzelfde probleem. kan iemand mij helpen?
sinds vandaag heb ik geen internet meer, de modum zegt van wel. tv kan ik wel nog kijken... de modum is ook al gereset. de klantenservice trekt op de ballen ! ik ga nie meer dan een HALF UUR aan de lijn blijven hangen om dan de commentaar te krijgen dat ik het moet resetten... Wie weet wat ik nog kan doen ?
Hallo, Ik wou gisteren een IPhone 8 plus Space Grey met een Epic abonnement bestellen. Wanneer ik dat wou doen, stond op de plaats van “bestel nu” dat deze tijdelijk niet beschikbaar is voor deze actie. Nu is mijn vraag of deze nog terug komt vooraleer de actie eindigt of deze in dit geval volledig is uitverkocht? Alvast bedankt!
Avez-vous Nature&Discovery, Entertainment Channels ou All Entertainment? A partir du 1/10 les chaînes Discovery HD (NL&FR) et National Geographic HD (FR) rejoignent l'offre de base de Proximus TV. Avez-vous l'option Movies&Sport, Sport&Pleasure, Multi, International Sports ou All Sports? À partir du 1/10, Eurosport 1 HD (NL&FR) et Sport10 HD passent aussi dans l'offre de base. Pas satisfait?Vouspouvezrésiliersansfrais:proximus.be/resilier
ik nam contact op met de engelse klantendienst van Proximus waarbij ik een dame te woord kreeg in het Engels, hierbij zei ik " Nederlands Frans of Engels " zodat ze de keus kreeg in welke taal ze wilde ik haar aansprak, hierbij kreeg ik een redelijke korte antwoord al en op onbeleefde manier, dat terzijde ging ik verder met waarvoor ik belde. ze vroeg mijn klantendienst, waarbij ik de vraag stelde of ik die kon terug vinden op mijn factuur, terug een zeer botte antwoordt van uiteraard en nergens een aub op het einde van de zin(nen). ik vroeg of ik de verantwoordelijke aan de lijn kon hebben, en hierbij werd het gesprek gewoon toegelegd. terug via de website en dan telefonisch contact proberen op te nemen, er nam iemand op en werd terug neergelegd ( waarschijnlijk dezelfde telefoniste! ) ik heb per mail mijn klacht en ontevredenheid ingediend, maar ik heb het gevoel dat de ene telefoniste de andere beschermd. bij geen serieuze manier van werken en doen tegen 20 augustus ve
nieuwe V5 decoder | oude afstands-bediening | bekijken opname VTM De Rodenburchs met ondertiteling via teletekst 888 : probleem : de pauze- doorspoel- terugspoel- toetsen werken niet ? Werken wel na afzetten "ondertiteling" ?? Proximus-support beweert dat dit altijd zo is geweest , ook met de oude decoder wat volgens mij NIET juist is ! Nog iemand die daar mee sukkelt ?
Klantnummer 617910167 - Familus Fiber (glazvezel) - Decoder V5-mini compact PROBLEEM Al ruim een week last van storingen m.b.t. het TV-signaal. Live kijken lukt soms en wordt dan onderbroken door het leuke 'onverwachte fout' scherm. Decoder even van de stroom en heropstarten bracht iedere keer een oplossing. Sinds gisteren lukt live TV kijken helemaal NIET MEER. Modem en Decoder reeds van stroom afgehaald en gereset, zonder succes. Internet en telefonie werken zonder problemen. SITUATIESCHETS Bij opstarten, laadt de SW, krijg ik een vinkje bij de genius verbinding en kom ik op de TV-gids. Live tv kijken lukt niet (Ik zie in de rechterbovenhoek 'no signal') maar als ik een programma wil bekijken en op 'herstarten' druk, dan lukt dit meestal wel. Alle lampjes op de Bbox staan aan (behalve DSL, want glaswezel) en werken naar behoren, idem voor het bakje van de glasvezelverbinding (power, optical en LAN). Reeds alle kabels uitgetrokken en heringestoken, zonder oplossing. OP
De app werkt blijkbaar al geruime tijd niet (meer)! Doet Proximus daar nog wat aan ???
Ik geraak niet meer ingelogd op de tv applicatie op mijn tablet Krijg steeds de melding Oeps er ging iets verkeerd Nieuw paswoorden werkt ook niet
Sinds mijn nieuwe gsm werkt de tv app niet meer, telkens als ik inlog krijg ik dat de inlog gegevens foutief zijn , heb al een herinstallatie gedaan, heb geen 5 toestellen enz... iemand nog een idee ? ook mijn mobiel data verbruik is veel hoger dan vroeger terwijl het bijna niet opstaat ?1.5 Gb is nu wel niet veel 😞
Hallo, ik kreeg melding dat ik de proximus tv app op ipad moest update. Ik instaleer nieuwe versie maar krijg deze niet open, hij zegt steeds dat ik een oude versie heb van de nieuwe app, stuurt me terug naar app store , maar daar kan ik niets meer update ..... App al paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, werkt nog steeds niet, kan iemand ons helpen ????
Beste, Ik ben een aantal facturen kwijt van 2017 die ik nog moet terugvinden voor de boekhouding. Digitaal vind ik één en ander terug maar niet de facturen ouder dan 1 jaar. Is er manier om die alsnog in handen te krijgen? mvg Kristof
Beste. Ik heb onlangs mijn voicemail ingesteld via het nummer 1969. Op mijn factuur vindt ik nu een bedrag van 0.47 euro hiervoor. Via mijn werkgever bel ik echter aan 0.058 euro per minuut. Het gesprek was 3 minuten en 7 seconden. Dus waarom is dit gesprek niet gratis en als dit niet gratis is, waarom wordt meer aangerekend dan 0.058 euro per minuut? Bellen naar de klantendienst helpt niet.
Sinds kort is het ons opgevallen dat bijna elke dag 's nachts automatisch ingelogd wordt en dagelijks voor ettelijke gigabytes wordt verbruikt. We hebben geen idee hoe dit komt of hoe we het kunnen verhelpen. We hebben wifipaswoord al gewijzigd en we hebben geen peer2peer programmas of dergelijke. Na onderzoek zag ik ergens dat het om een fout kan gaan? Kan iemand ons helpen? Bedankt
Sinds vandaag klant maar my proximus app werkt niet. Wil Graag mijn verbruik opvolgen
Nu drie dagen bij Proximus en app werkt nog steeds niet er staat steeds de melding mobile voice ipv Mobilus s ! al een aantal keren gebeld al naar een proximus shop geweest maar niemand weet hoe het op te lossen is ! vrij lastig als ik geen verbruik kan raadplegen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.