Skip to main content
Vraag

Service niet bekend bij Proximus

  • 8 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Luc .H
Ik ben al van april aan het wachten opdat Proximus mijn factuur opmaakt naar mijn vraag. Na zovele maanden gemaild en gebeld te hebben met Proximus klanten dienst, met steeds hetzelfde antwoord " jaja mijnheer volgende maand is dit rechtgezet " niet dus!

2 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 augustus 2018
Dag Luc .H,

Kan je meer uitleg geven over hetgeen er aangepast zou moeten worden op je factuur?

Dank u wel.

Groetjes,

Antonella

Luc .H
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 augustus 2018
Beste


Ik vraag al van maart om ėėn factuur ipv twee apparte. 

Is mij telefonisch elke keer (4) ik gebeld heb beloofd dat het in orde was ?