Skip to main content
sinds vandaag heb ik geen internet meer, de modum zegt van wel.

tv kan ik wel nog kijken...

de modum is ook al gereset.

de klantenservice trekt op de ballen ! ik ga nie meer dan een HALF UUR aan de lijn blijven hangen om dan de commentaar te krijgen dat ik het moet resetten... Wie weet wat ik nog kan doen ?
Heb je nog internet als je verbonden bent met bv je laptop rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox modem

> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html

> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-uw-modem.html

als je surft naar deze laatste link bv gaat er na een tijd een chat venster open en kun je daar ook chatten indien je wenst...
nu blijkt dat ze ons zonder reden hebben afgesloten! dit duurt nu 3 dagen om terug te draaien? hoe kan het zijn dat blokkeren meteen gaat maar deblokkeren duurt zo lang...

en dit terwijl ik in verlof ben! hartelijk dank proximus, we zullen snel terug overschakelen naar telenet! Weg mee ulderre brol !
Dag sneakyagressive

Alvast de excuses

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen

Reageer