Klantnummer 617910167 - Familus Fiber (glazvezel) - Decoder V5-mini compact
PROBLEEM
Al ruim een week last van storingen m.b.t. het TV-signaal. Live kijken lukt soms en wordt dan onderbroken door het leuke 'onverwachte fout' scherm. Decoder even van de stroom en heropstarten bracht iedere keer een oplossing.
Sinds gisteren lukt live TV kijken helemaal NIET MEER. Modem en Decoder reeds van stroom afgehaald en gereset, zonder succes. Internet en telefonie werken zonder problemen.
SITUATIESCHETS
Bij opstarten, laadt de SW, krijg ik een vinkje bij de genius verbinding en kom ik op de TV-gids.
Live tv kijken lukt niet (Ik zie in de rechterbovenhoek 'no signal') maar als ik een programma wil bekijken en op 'herstarten' druk, dan lukt dit meestal wel.
Alle lampjes op de Bbox staan aan (behalve DSL, want glaswezel) en werken naar behoren, idem voor het bakje van de glasvezelverbinding (power, optical en LAN). Reeds alle kabels uitgetrokken en heringestoken, zonder oplossing.
OPLOSSING??
Kan iemand van Proximus dit aub in handen nemen? Gaat het hier om een defecte decoder (gok) of een algemene instelling die veranderd is bij proximus op mijn account? Is er een storing? Enorm frustrerend, zeker als voetballiefhebber. Graag dringend reactie en een oplossing.
Alvast bedankt,
Thomas
Vraag
Familus Fiber - Alles kan, behalve live tv kijken: TV geen signaal - Graag reactie en oplossing
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.