Skip to main content
Vraag

Opzeggen abonnement

  • 10 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo,
Wij hebben al onze producten onlangs opgezegd, maar op de vraag wat moeten wij doen met de decoder en router hebben wij nog steeds geen antwoord gehad.
Moeten wij dit terugbrengen naar een proximus shop of opsturen of...?

mvg,
Lieselotte
This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33570 reacties
  • 10 augustus 2018
je kunt die inderdaad binnenbrengen in een proximus winkel waar je ook een bewijs kunt krijgen hiervan.
Andere manier is opsturen waarvan hier de procedure beschreven staat
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
onder de hoofding (Link) "u hebt uw abonnement opgezegd"

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 11 augustus 2018
Hallo Lieselotte, wanneer jouw diensten opgezegd worden, krijg je per mail de retourlabels doorgestuurd, om dan je apparatuur via Bpost terug te zenden. Heb je deze dan niet ontvangen? Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.