Hallo,
Wij hebben al onze producten onlangs opgezegd, maar op de vraag wat moeten wij doen met de decoder en router hebben wij nog steeds geen antwoord gehad.
Moeten wij dit terugbrengen naar een proximus shop of opsturen of...?
mvg,
Lieselotte
Bladzijde 1 / 1
je kunt die inderdaad binnenbrengen in een proximus winkel waar je ook een bewijs kunt krijgen hiervan.
Andere manier is opsturen waarvan hier de procedure beschreven staat
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
onder de hoofding (Link) "u hebt uw abonnement opgezegd"
Andere manier is opsturen waarvan hier de procedure beschreven staat
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
onder de hoofding (Link) "u hebt uw abonnement opgezegd"
Hallo Lieselotte, wanneer jouw diensten opgezegd worden, krijg je per mail de retourlabels doorgestuurd, om dan je apparatuur via Bpost terug te zenden. Heb je deze dan niet ontvangen? Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.